En gefeliciteerd voor degene met een drachtige merrie!
Morgen eind van de ochtend komt de ambulante kliniek Urtiga scannen. Ik belde vandaag voor een afspraak met een arts van de voorplantings kliniek, ik zei morgen kan ik wel maar wordt lastig, maandag is ook prima. Waarna de arts mij vertelde dat het vandaag of morgen MOEST want grote kans op tweelingdracht net als drie jaar terug en dan moet het nog voor het weekend. Maandag kan het al te laat zijn en kunnen ze niet meer wegknijpen. Dus hop hop hop een afspraak gemaakt voor morgen eind van de dag. Ik duim heel hard op drachtig van 1 veulen
Nou mevrouw staat weer bij de knappe man en is al gedekt! als we er nu niet op tijd bij zijn weet ik het ook niet meer haha. Bedankt voor het duimen en de steun iedereen echt lief!
Oja vanochtend echt totaal niet hengstig.. kom ik op stal rond 18.00 uur zo hengstig als ze maar kan zijn...
mijnlieverd
Geplaatst: 15-05-14 22:44
Balen Tinne! 3 maal is scheepsrecht toch!?
Dankje Tjinta! Ja t insemineren is goed gelukt, morgen of zaterdag scannen om te kijken of het ei weg is, dierenarts zou morgenochtend bellen voor wanneer precies.
Dank je Fotsy, vind t niet erg om het vaker te horen hoor , vind k alleen maar leuk haha. Ben erg trots op mijn ventje!
Hopelijk pakt t deze keer wel Irishcob,ik ga nog ff Door met duimen voor je!
mijnlieverd
Geplaatst: 15-05-14 23:12
Voor de gene die t leuk vinden, nog 3 foto's van mijn lieve knappe ventje! Met halstertje vandaag .
Whattsapp, ben heel benieuwd naar je veulen volgend jaar...ik had die hengst ook in gedachten maar kon er zo weinig over vinden qua dekgeld en waar of hij beschikbaar was
Tinniie
Geplaatst: 16-05-14 09:17
Mijnlieverd: zoooo'n knapperd he!
Mijn merrie is 20. Ze heeft in 2012 en 2013 veulens gehad uit deze combi. Dit jaar dus een jaar leeg. Zondag worst ze terug gescand en waarschijnlijk Ma-di terug geinsemineerd.
Helaas was mijn 20 jarige gister leeg gescand, morgen wordt ze weer geinsemineerd, ga nu wel een andere hengst proberen.
pretty
Geplaatst: 16-05-14 13:28
Jammer Tinnie . Bij mijn oude merrie laatste keer ook 3 x moeten proberen en dichtzetten was de boodschap. Had toen wel meteen besloten dat het de laatste keer werd. (ze was toen 18)
Duimen voor jou Eefie!
Jammer ook voor jou Fokfanaat.
Kikkie is gisteren nog eens gedekt geworden. Echt zodra ik de hengst erbij liet was ze binnen de 30 seconden gedekt. Hoe en wanneer hij zijn gerief klaargemaakt heeft,ik weet het niet. Maar ze stonden natuurlijk al de hele dag naast elkaar (met afsluiting) in de wei,hij zal het al geweten hebben. Nog eens 5 seconden daarna was het gepiept en moest hij NIET meer denken van dichtbij te komen want hij kreeg klappen. Echt alsof die merrie denkt,gauw eens het broodnodige doen en dan kan hij opzouten.