zeker...afgelopen jaar had ik al voorspeld dat mijn merrie savonds ging bevallen maar heb het alsnog gemist had namelijk begrafenis van opa van mijn vriend en was die middag naar hem toe gegaan.savonds veulen geboren
Buurmeisje ofzo was er bij toen toch Inowa? Dat staat me nog goed bij indd..Heb vorig jaar geen 1 gemist, vond het een hele kunst haha
dat hooi geven moet nog wel gaan lukken ... ze maakt nog geen aanstalten te gaan liggen ook ... Ik zou het gokken (maar ik beloof niks)
buurmeisje was er idd bij...had ze gezegt dat ze als het ging schemeren maar om het uur moesten gaan kijken want dan zou het snel genoeg komen..toen de schemer inviel en ze gingen kijken begon pepper net met bevallen.4 of 5 mensen erbij...1 echt bij de merrie en de rest stilletjes op afstand.en ik miste hetde volgende avond om 12 uur kwamen we terug en zijn we meteen gaan kijken,veulen was dus al een dag oud toen ik het voor het eerst echt zag
xYaartje schreef:Hoe kun je die weeën herkennen?ze stond met de kont naar de camera en de vulva opende meerdere keren achter elkaar