Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindybijl schreef:Ik wil zo graag een merrie, dat ik iedere keer twijfel voor een mooie merrienaam. Nu ben ik niet bijgelovig, maar vaak hoor je als je 1 naam in 1 keer hebt dat het dat geslacht wordt....
Ik denk dat ik toch voor de 1e merrie naam ga?
Adhira schreef:Weer veel mooie dikke buiken gezien,vooral die van Inkepink is MEGA haha.
@Cindy:ik heb er nog nooit van gehoord dat de eerste letter van het veulen dezelfde moet zijn als die van de vader.
Eerder wordt altijd de eerste letter van de moeder gebruikt.
groetjes Debby
yashilha schreef:Adhira schreef:Weer veel mooie dikke buiken gezien,vooral die van Inkepink is MEGA haha.
@Cindy:ik heb er nog nooit van gehoord dat de eerste letter van het veulen dezelfde moet zijn als die van de vader.
groetjes Debby
Het veulen van CindyBijl wordt een nrps-er dan moet de hengstennaam met de letter van de vader beginnen,merrie mag je daar zelf weten![]()
Yashilha haar veulen wordt ook een nrps-er vandaar dat ik het weet
Goedemorgen trouwens iedereen
yashilha schreef:Adhira schreef:Weer veel mooie dikke buiken gezien,vooral die van Inkepink is MEGA haha.
groetjes Debby
Het veulen van CindyBijl wordt een nrps-er dan moet de hengstennaam met de letter van de vader beginnen,merrie mag je daar zelf weten![]()
Yashilha haar veulen wordt ook een nrps-er vandaar dat ik het weet
Goedemorgen trouwens iedereen
Essie73 schreef:De vader is een New Forest, dus ik ben erg benieuwd wat er eind mei ter wereld komt,
Nicole288 schreef:Nieuwe mensen: Staat je merrie nog niet op pagina 1 en heb je haar nog niet aangemeld: geef even naam merrie x naam hengst en de uitgerekende datum door!
enny schreef:Ik ben ook nog druk met de namen bezig, voor een merrie heb ik er al wel één. Voor een hengst moet ik nog kiezen, lastig!! Heb wel een bepaald 'thema' waar ik uit wil kiezen en er zijn daar niet zoveel namen met een D, dat is wel jammer als er niet één echt uitspringt. Maar wil me wel aan het onderwerp houden.