Ze blijft een beetje staan vind ik met de uier , maar ze heeft een pudding van een kont en kan haar staart zonder tegenstand omhoog zetten , ik merk ook aan haar gedragingen dat er toch iets op komst is hoor.
zwijg me ervan , men nek doet pijn van 's nacht naar dat scherm te kijken ,en als ze dan toevallig neerligt...op het puntje van men stoel...gaat mevrouw gewoon effe lekker rollen
Bedankt, hèèl lief van jullie...ben het niet gewoon om rond deze periode nog op een veulen te wachten , ondertussen zijn de andere merrie's allemaal rond de 5 maanden dracht,het gaat wel sneller vooruit zo...je let er niet zo op ,mijn laatkomertje speelt in men hoofd
jemig is er gewoon nog 1 muts drachtig??? Het is toch niet te geloven Met mijn Barros gaat het goed. Vandaag gaan we kijken naar een vriendje voor hem zodat hij eindelijk bij zijn moeder weg kan. Het is een hengstveulen van Uptodate X Farmer (uit een Elitemerrie) Ben benieuwd.
het komt dichter en dichterbij, die 17e oktober was nog niet zo gek gegokt denk ik Nee hoor Fleurtje, laat maar komen, dan kan je vrouwtje ook weer eens lekker slapen
jeeeee,wat duurt dat lang. ik heb vandaag een naam gevonden die ik zelf keileuk vind.
SUMMERDREAM
ik kan hem voor aankomend jaar denk ik wel aanbevelen want we hebben 4 merrie,s waarvan de veulen ook met de s moet beginnen(altijd eerste letter van moeders naam)
bij swyn en daisy kun je duidelijk zien dat ze drachtig is maar bij socks,rachel, en silver brooch begin ik te twijfelen, wel begint swyn heeeeellll erg aanhankelijk te worden,ze loopt me de hele tijd achterna en maar aan mijn kleren trekken en tegen me aan leunen.
Sjonge die Fleurtje toch! 't zal toch geen kerstveulentje worden he? Is ze nog zo onrustig in de stal rondjes aan het lopen? Of is dat ook al weer minder geworden?