Zo, ik heb een drukke week gehad, maar jullie hier ook! Bijna niet te doen zo, bijposten
DL fijn dat we je zo toch een klein beetje troost konden bieden. Nu op naar positiviteit voor de rest van dit jaar hoor

. Mooie dikbuikjes heb je daar, zit vast iets heel knaps in!
droversrun haha dat is wel duidelijk!
Evita kan inderdaad door de hormonen komen, hoor het wel vaker op het laatst in de dracht. Haha, mestkever. Ik heb er ook 1 bij die me standaard elke morgen met een mest/vlashoofd begroet. Smeerkees.
Chantalll zo zag het er hier ook uit inderdaad, ik dacht ook al, welk mooi weer?!
Vasthi wat leuk dat ze zelf in het DBT "geboren" is en nu een veulen verwacht!
Yfkelover we hadden ook 1 die er heel moeilijk mee deed en daarbij gingen we altijd een wortel uithollen (met zo'n appel-klokhuis verwijder mesje) en daar de pasta in. Dat ging er altijd met smaak in.
fyjuul welkom, leuk toch, gewoon meelezen en praten. Ik ervaar dit ook als leerzaam topic altijd.
Dat vind ik toch zoooo knap van jou.... altijd een hele lijst met reacties plaatsen. Bewondering voor!!!
Draaakje leuke foto's!

Maris, ook al moeite om bij te blijven, ik ken het

. Knappe jaarling!
Chantalll begint spannend te worden bij jou!
suus_elviera ja dat maakt het dan niet makkelijker.. Dan heb je niet echt een beginpunt.
_Karin die is al mooi rond! Ook geboren in het DBT en aanstaande papa overleden? Ja dat is dubbel speciaal zo'n veulentje. Hoop dat er een mooi merrietje uit komt voor je.
Eilinora sjeetje wat een bouwvakker!
suffie alvast veel plezier in Berlijn!
AM_horses Esmeralda richting de laatste loodjes! Gefeliciteerd met de prestaties van je hengst.
Twinklebel goed voorbereid de kou in. Hier is het te nat in de paddock. Ik heb een stukje wei droog en voorbereid dus daar kunnen ze straks op.
salatiga1995 volgens mij een week of 6 voor de uitgerekende datum ontwormen.
Linda, goh dat wist ik niet, antistoffen tegen het dna bij vaker dezelfde combinatie? edit: verder gelezen, sjonge wat heftig. Rhesus.. volgens mij kan dat bij mensen ook toch?
Ik ben weer bij
Suus vandaag 268 dagen drachtig, nog 32 tot ze veilig is. Buik groeit mooi door!
[ [url=m/wKNgA0.jpg]Afbeelding[/url] ]