Ah neeee Kelly , wat erg zeg, gelukkig gaat met je merrie wel alles goed. Sterkte!
MaritB
Geplaatst: 02-05-17 21:44
KellyDV schreef:
Hier is het helaas toch nog fout gegaan. Red bag, veulen heeft het niet gehaald, met de merrie gaat het gelukkig goed.
Och nee
Fotsy, onze merries lopen gelijk, maar mijne heeft minder uier
suffie
Geplaatst: 02-05-17 21:47
Ach Kelly, dat is wel erg om te lezen. Alles eraan gedaan om te proberen deze dracht in stand te houden, maar het mocht dus toch niet zo zijn. Je had Delphi zo graag een veulentje gegund en dan moet het weer zo aflopen. Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel voor Delphi
Laatst bijgewerkt door suffie op 02-05-17 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt
AniekR
Geplaatst: 02-05-17 21:47
Silly, ja gelukkig wel! Twee keer bij moeten verdoven, dus voelde erg vreemd/doof. Maar ga altijd gewoon een paar uurtjes op bed liggen proberen te slapen en dan is het er allemaal wel uit doorgaans. Nu niet heel veel pijn meer gelukkig, kan nog wel eens nazeuren, maar dan mocht ik aan de paracetamol
Fotsy ook spannend!
Ik heb net even naar goeroe geappt hoe het op stal is, laatste merrie had vanmorgen wel wat gezakte ph, dus anders ga ik daar nog slapen om mee te waken. Mag ook wel een keer nu op 354 dagen eigenlijk
Weet ik. Ik bedoelde meer dat de ellende dus dubbelop was.
Fotsy
Geplaatst: 02-05-17 21:53
jeetje Kelly, was dus toch niet tegen te houden. Veel sterkte meid, dit is al de tweede maal op rij voor jou en Delphi. Gelukkig is het deze keer voor haar wel goed afgelopen.
Ze staat inderdaad sinds 3 dagen bij Vulina, als dit was gebeurd zonder deze professionele hulp was het anders afgelopen. Het was inderdaad te vroeg gekomen.
hinte
Geplaatst: 02-05-17 22:13
Wat een enorm triest bericht, sterkte!
Fotsy
Geplaatst: 02-05-17 22:14
hoedje af voor de kraamstaleigenaar dan ook zodat Delphi er goed vanaf is gekomen. Wel jammer voor het veulen weerom, het was je zo gegund.
jeetje heb ik nu de indruk maar placentitis lijkt best veel voor te komen dit jaar.
fokfanaat - Knap stel! En dat is een mooie dikke buik. Caesar - Knap merrietje, zo krijg je wel een mooie kudde fokmerries zeg. Woogy - Ze groeien snel zeg. Cynthia82 - Ik ben geen enorme fan van vosjes, maar die bles en hoge witte beentjes. dat zijn de enige vossen die ik mooi vind MaritB - Het lijkt wel alsof er een yoga bal in zit En vervelend dat ze alleen mag stappen. Hopelijk is het snel beter. Dyonne: Awh, schattige fotos zeg! Draagt de moeder trouwens iets van sabino? Met die buikvlek. Dustinlover - Flinke uiers zeg, daar steek je iemand een ook mee uit sblom - Lekt ze ook al echt melk dan? manuela_j - Eindelijk Flinke harsjes. Alexandra__ - nog even en ze mag MaudiW - Hoop dat ze snel een mooi gezond veulentje krijgt dan. Ze ziet er uit alsof ze er klaar mee is. Fotsy - Het is echt een poppetje zeg. Vind het staartje echt schattig zo met de 2 kleuren. Hopelijk gaat flo ook binnenkort Jillzie - Het ziet er idd uit dat het nog even duurt.
KellyDV - Veel sterkte, fijn dat de merrie wel oke is.
Arianne - Gefeliciteerd! Evelien__ - Wat een knapperd! gefeliciteerd. baudyh - Ook gefeliciteerd!
--------------------
Met Pandora gaat het nog steeds goed, we hobbelen met de bbp nog wat rond in de bak op ons gemak en gaan lekker wandelen buiten. Nog 81 daagjes te gaan Ik vond net nog foto's toen we haar net hadden en ze pas drachtig was. goh wat was ze slank zeg
Hier hadden we haar net een maandje of iets. Dus rond de 1/2 maanden drachtig.
En dit is afgelopen weekend met de andere eigenaresse erop.
Oh Kelly, wat erg! Ik schrik hier enorm van. Had zo gehoopt nu het uier van je merrie rustig was dat het dan toch nog goed zou komen. Gaf Delphi nu weer tekenen van een naderende bevalling? Of heeft ze jullie nu ineens overvallen hiermee? Gaat alles goed verder met je merrie? Ik hoop van wel! Heel erg veel sterkte gewenst!