Toevallig van de week nog met Pavo over gesproken, de grote van de veulen brok. Zij hebben vrij grote brokken, omdat een veulen dan meer speeksel aan maakt, wat weer positief werkt op de stofwisseling
Vulina
Geplaatst: 02-12-16 00:26
De Pavo start brok is trouwens wel kleiner. Qua voedingsstoffen en vitamines zou je die ook prima aan de merrie kunnen geven.
MarijeR
Geplaatst: 02-12-16 00:30
Ik geef ze nu een beetje pavo podo care erbij als ze weinig krachtvoer krijgen. Maar mijn ruwvoer is ook redelijk arm qua eiwit dus dan zou de merriebrok van pavo een goede aanvulling zijn. En mijn afgespeende veulens en jaarlingen krijgen wel podo grow maar een pasgeboren tandloos mini veulen durf ik echt geen grote brok te laten eten. Dat is vergelijkbaar met een pasgeboren rijpaard veulen een appel door te laten slikken
Evelien en ennasil, gefeliciteerd met de mijlpalen! Hier Bucks vandaag op dag 150
Chantall, die foto!! Haha de tweede foto staat ze charmanter op knappe merrie!!
Fotsy, ja leuk joh een eigen topic! Ik ga iedereen volgen, maar sommige topics zal actiever mee praten dan andere niks persoonlijks gewoon omdat ik anders niet meer allemaal bij kan houden Wat tof dat je het gevoeld hebt
Cynth, jouw topic heb ik al een stipje gezet, maar moet nog gaan bijlezen of gewoon inspringen ergens dat kan ook
Ik voer Pavo aan de hoogdrachtige merries en aan de veulentjes. Ben tot nu toe tevreden dus geen reden nog om iets anders te proberen. (Maar nou heb ik natuurlijk nog niet zo veel drachtige merries en veulentjes gehad hihi)
Ach ieder zijn meug met voeten toch ? ... ik voer zo min mogelijk suikers kwa krachtvoer omdat ze het in het ruwvoer wel krijgen zoals Dyonne eigenlijk ook zegt. En bovebdien zijn welsh pony's een zeer sober ras dus ze hebben het ook niet nodig. Ik hou ze prima in keuringsconditie zo ... dus niks te klagen.
Ja erg he ! Daira heeft echt 2 gezichten ... verschrikkelijk. Je weet nooit welke je aan treft haha
Ik heb ze niet zelf gemaakt hoor, wel aan gedacht om het te proberen, maar ik ben niet zo kunstenaar Idee min of meer van internet, gumiponi maakt ook zulke naambordjes, maar die doet dat tegenwoordig nog maar heel sporadisch en zit ook nog eens in het buitenland. Dus heb wat ideetjes verzameld en wat rondgevraagd wie dat zou kunnen maken. Ben uitgekomen bij http://anitaspaintings.webklik.nl/page/homepage (anita@bulbie.com) Zij doet nog veel meer qua naambordjes ed.
hinte
Geplaatst: 02-12-16 18:50
Weer mooie dikke buiken en uitermate vriendelijke dames gespot
Dustinlover, Wat een knapperd! Wat bedoel je met schaduwkeuring?
Fotsy , Gaaf om ze allebei te voelen!
Faline, Wat een ontzettend leuke naam bordjes!
Volg topics, leuk maar wat een werk om bij te houden. Heb ze wel allemaal gelezen maar nog geen tijd gehad om overal te reageren
Vandaag minder nieuws.. Lady haar 21 jarige moeder heeft suikerziekte en cushing kregen we vandaag te horen. Word vreselijk als ze er niet meer is. Lady en Cisco zijn onafscheidelijk