Oh wauw Pretty, dat gaat nu snel met Vera. Apart dat je dan toch zo'n gek gevoel hebt hè? En deal wat betreft de merrietjes Moet eerlijk zeggen dat deze combi al drie jaar achter elkaar een merrie had gegeven, dus als er eentje een hengst mocht krijgen was het Bonneke wel. Nu op naar de meiden
pretty
Geplaatst: 19-04-16 09:52
Ha in dat geval mocht ze inderdaad wel eens een hengstje geven! Gaan we gewoon vanaf nu voor die meiden ja! Maar euh Vera geeft van de 6 veulens al 5 merrie's gegeven. Dat negeer ik even. Gewoon voortdoen zoals ze bezig is please. Ja,echt,ik had zo een gevoel dat het spannend zou worden,onderbuikgevoel zeg maar,ook al heb ik ze in het oog via camera en alarm. Ze eet ook beduidend meer de laatste dagen op stal. Hopelijk vordert ze nu in die lijn verder dan kan het wel eens snel gaan!
Hier nog niets Beau is weer wel rustig, dus ze laat me weer een beetje slapen. De komende dagen is het super mooi weer, dus laat die veulentjes maar komen. A.s. vrijdag 22 april is het volle maan, niet dat ik daar in geloof maar je weet maar nooit
Onze stal is er klaar voor. 6x3 Sorry had van het weekend endurance wedstrijd dus even geen tijd gehad om te reageren... een mooie 2e plaats en nu met floor haar zoon klasse 3 start gerechtigd druk druk druk. Haha..
Anouk heeft platte mest!! Heb heel beperkt wifi dus uitgebreid reageren gaat niet echt.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-04-16 10:39
Arianne, gefeliciteerd! Wat een stiekemerd!
Kel2004 schreef:
Mag ik hier even grof inbreken? Komt/Is er een langste dracht topic? Geloof dat ik daarin wel voor ga komen
In de openingspost staan wel de langste DB-topic drachten. Er is nog iemand die al enorm lang wacht (365+ zit die ook), maar volgens mij span je met 372 dagen nu wel de kroon.
Ja met haar 6,5 jaar oud laat ik de achter hoeven nog niet zelf doen. Daar sta ik dan bij maar hoefjes uit krabben vind ze zo leuk om te doen hihi.. floor is ook super braaf met kinderen en heel geduldig. Een echte volbloed arabier als je erop zit als volwassenen of een kind dat kan rijden maar als elise erop zit kan ik haar gewoon los in de bak een rondje laten rijden ook in draf.. ♡