Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anike schreef:Mel vandaag op 300 dagen
En nog steeds drachtig!!
Het vervelende van Rhino is dat ze 2-4 weken voor de uitgerekende datum verwerpen... Dus nu wordt t echt even spannend!! Duimen jullie nog meetot nu heeft t gewerkt haha
manubres schreef:@Suelza wat apart zo'n staande bevalling! Dan heb je idd weinig aan een geboortealarm![]()
Het voordeel voor het paard lijkt me dat de zwaartekracht een beetje meehelpt![]()
Hier alles nog rustig. Zit bijna 10x per dag te kijken of haar uier al (weer) verandert. Nu 342 dagen!
Anike schreef:Mel vandaag op 300 dagen
En nog steeds drachtig!!
Het vervelende van Rhino is dat ze 2-4 weken voor de uitgerekende datum verwerpen... Dus nu wordt t echt even spannend!! Duimen jullie nog meetot nu heeft t gewerkt haha
Suelza schreef:Btw, gaan jullie in de veulenhengstigheid allemaal terugdekken of niet?
manubres schreef:Nog even een vraagje voor de ervaringsdeskundigen....
Als je niet bij de geboorte van het veulen bent en je komt bijv. kwartier na geboorte ofzo ontsmetten jullie dan de navelstomp nog?
En nog even een algemeen BOKT vraagje...mijn teller van mijn berichten loopt al even niet meer op hoe kan dit?
manubres schreef:En nog even een algemeen BOKT vraagje...mijn teller van mijn berichten loopt al even niet meer op hoe kan dit?