Iedereen met nieuwe veulens weer gefeliciteerd! mooie foto's gezien weer.
Marlet is gisteravond heel onrustig geweest, heeft anderhalf uur geduurd daarna was het weer rustig. Ze is er eigenlijk helemaal klaar voor. Meer dan wat ze nu laat zien komt er niet, kegelen doet ze niet altijd en ze stopt ook niet met eten, vorig jaar lag ze tussen de weeen door nog hooi te eten.
Nou vanacht is veulen geboren! Ik was in hengelo aan het werk dus ik heb het niet gezien. Gelukkig ging birth alarm af waardoor eigenaresse van de stal is gaan kijken. Eerst leek er niets aan de hand, merrie lag wel maar niet bezweet/kreunen, maar na even beter kijken staken er al twee pootjes uit.. Daarna heeft ze snel mijn vriend gebeld zodat hij het ook nog gezien heeft. Ze hebben Bavanta nog wel even moeten helpen, was wel zware bevalling en is ook een groot veulen uit gekomen. Het is een hengstje en voor alsnog heet die nog flipje foto's komen zo...
Volgens lars was het wel een leuk veulen heb heb zelf alleen nog maar liggend gezien dus kan daar zelf niet veel aan beoordelen... Ben nu foto's aan het uploaden, maar wat gaat dat sloom vanmiddag als mn vriend van werk terug is gaan we ze even los doen, ben heel erg benieuwd