Venthe schreef:Cynthia, ik kreeg vorige week te horen dat mijn merrie een blessure heeft aan de aanhechting van de pees rechtsachter. We moeten 6-8 weken 2x daags stappen en dan weer verder kijken.

AniekR schreef:Cynthia, eerste dag was leuk! Wel erg slecht geslapen, hele nacht weer lopen hoesten, dus was wel moe. Maar leuke gezellige groep, leuke trainer en nu nog hopen dat de stof meevalt de komende weken
Respect voor dat je dagelijks om 6u op staat. Morgen gaan we carpoolen (training is helaas niet hier in Groningen) en kan ik toe al een uurtje langer blijven liggen.
Oh en Cynthia, zie die foto's van Dais in haar verschillende drachten weer langskomen en jij bent van de cijfertjes en de theorietjes ^_^ Kreeg nu te horen dan omdat Lies en Roos zo verschillend dragen, dat één dus een merrieveulen is en één dus een hengstveulen. Wat zou dan wat moeten zijn?
Toen ik nog geen relatie had, ging ik dus ook braaf iedere avond tussen 22 uur en 22:30 uur slapen, maar dat is nu wel anders. Dus ik kom wat slaap tekort, wat ik in het weekend dan weer in probeer te halen

Uitgaande van Dais dr Ti- en Fi-buik zeg ik:
Roos een hengst en Lies een merrie, maaaaaaaaaaaaaarrrrrr....... ik ben natuurlijk ook van het perfectionisme: Eigenlijk zou ik dan ook foto's van voren moeten zien

Dais was bij Ti véél dikker, zowel dieper als in de breedte.
Dais op 353 dagen dracht bij Ti

Dais op 349 dagen dracht bij Fi:

Je ziet Dais hier ook alleen maar van de zijkant, dus ik weet niet of het verschil heel duidelijk te zien is (zeker gezien haar 'dubbele bodem')
Joyceee86 schreef:dat is een hengstenbuik cynthia.(dit wil je graag horen toch
Dit jaar bij Kaprice wist ik ook dat t een merrie werd, in de kliniek zegt de dierenarts assistente: het is een merrie.. dus ik zeg ja dat wist ik al![]()
ze keek mij echt zo aan van huh?
Ja, duidelijk he

Hahaha, ja, mooi he? Soms voel je dat gewoon. Ik voel nu ook heel duidelijk hengst. En ik hoop dat mijn gevoel dit keer ook klopt.