Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melanie_h schreef:Suelza, wat een mooi veulen, prachtig die lange benen en dat lekker hoofdje maar wel groot![]()
Voor de rest sorry meiden ik hou jullie niet meer bij, ben iedere avond zo kapot moe en eer ik alles bijgelezen heb eigenlijk geen zin meer om uitgebreid te reageren.Ga jullie topic dan ook maar verlaten, vind het niet leuk voor jullie om ze af en toe eens ergens op te reageren.
Iedereen heelveel succes met de aankomende veulentjes dat alles maar gezond geboren mag worden en jullie volop mogen genieten van het jonge veulenspul.
NatasjavE schreef:Ik kan hier ook niet alles bij houden....het gaat hier supersnel.
Ik probeer wel iedereen te feliciteren enzo....maar ik ben bang dat ik er af en toe een mis...
Steffi_H schreef:Ik niet, en ben eigenlijk aan het twijfelen of ik Tarinka dit jaar ga laten dekken. En als ik dat doe ben ik er nog absoluut niet uit door wie.
Ik denk dat het maar volgend jaar dekken word..
Ik dek eigenlijk zoiezo niet op veulenhengstigheid. Ik vind dat de merrie toch steeds een jaartje moet kunnen bekomen..