het is nog veel erger dan ik dacht. Er wordt zelfs niet meer schoongemaakt. Dan zullen ook de bacterien de kans krijgen.

En zelfs de kleine ondernemertjes (poetsmeisjes

Maaruh Marije, volgens mij heb jij een verbond met de

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kraamkliniek schreef:Ohho,
het is nog veel erger dan ik dacht. Er wordt zelfs niet meer schoongemaakt. Dan zullen ook de bacterien de kans krijgen.![]()
En zelfs de kleine ondernemertjes (poetsmeisjes![]()
![]()
) gaan ten onder.
Maaruh Marije, volgens mij heb jij een verbond met de, jij moedigt het nog aan ook ! Straks worden ze ook op de voerfabriek besmet en dan wordt er geen krachtvoer meer gemaakt hoor. Zelfs dierenartsen worden besmet en zijn binnenkort niet meer in de auto zonder laptop te slepen!!!
TheSam schreef:![]()
De enige tijd dat ik niet kan cammen is idd op stal en als ik lig te pitten
cheyenne01 schreef:TheSam schreef:![]()
De enige tijd dat ik niet kan cammen is idd op stal en als ik lig te pitten
wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik wou dat ik cheyenne op de cam kon zetten, dan kan iedereen haar in de gaten houden.....inclusief ikzelf.....nu ben ik afhankelijk van iemand anders en das echt niet goed voor je gezondheid en je telefoonrekening.....
kraamkliniek schreef:Aha Marije.
Je bent niet alleen verslaafd maar je DEALT ook nog hoor!!
FennekeR schreef:Ja, is goed, praten we gelijk over jouw onderschrift!!!
Ha, ha, geweldig!
cheyenne01 schreef:nou mensen ik ga er weer vantussen......werk![]()
ik kom af en toe wel kijken of er wat gebeurd......en als cheyenne braaf is kom ik vanavond een veulentje laten zien.......
FennekeR schreef:cheyenne01 schreef:nou mensen ik ga er weer vantussen......werk![]()
ik kom af en toe wel kijken of er wat gebeurd......en als cheyenne braaf is kom ik vanavond een veulentje laten zien.......
Neem je fototoestel mee!
FennekeR schreef:mag....mag.... je MOET!![]()
Sjoert schreef:Argh, nog een uur en dan mag ik twee uur blokken![]()
Heb er totaal geen zin in.
Aan de ene kant denk ikd at ik het ken en aan de andere kant ken ik het ook weer niet (snap je dat nog)
En dan kan ik morgen direct weer verder. Over3 weken weer een toets.. Wat is het leven voor studenten toch zwaar
MarijeR schreef:Succes Sjoert!
Nu maar hopen dat Macy niet.........
MarijeR schreef:Succes Sjoert!
Nu maar hopen dat Macy niet.........
MarijeR schreef:Geloof me, ik zit niet voor m'n lol nachtenlang naar een dikke zwarte merrie te staren...
Het is op zich wel leuk, maar niet om voor jan l*l te doen