Knolselder Dat is idd Balen als je geen ph kunt testen. Hoe is het vandaag met al je dames?
Kiko Gelukkige verjaardag

Lyona Aurora maakt het eindelijk echt spannend

Sexysusie Met zo een uier en lage pH zou je idd verwachten dat je merrie wel bevalt

Zebrastreep Die beestjes heb ik hier ook wel eens. Zolang het paard er geen last van heeft doe ik er eigenlijk niks aan.
Phileine83 veulenspam is altijd leuk

_inge ik denk vooral omdat moeder een beetje schraal is ( geen verwijt overigens) dat het best kan zijn dat het veulen daarom wat langer is blijven zitten. Dat in combinatie met wat ouder misschien? Fijn dat de naweeën nu beter zijn en de merrie zichzelf is.
DDDara Daar zit vooruitgang in. Hoe is de uier vanavond? Jeetje je merrie is flink chagerijnig zo te horen

Garffpamela Als ze de eerste x uit de stal moeten, is het hier ook altijd wat moeilijk. Veulens vinden alles spannend en snappen dat meelopen niet zo goed. Moeders zijn ongeduldig omdat kindlief zo treuzelt

Laylah2002 Fijn dat alles goed gaat. Knap veulen

Am_horse Zirkonia maakt het al best spannend. Ze zal niet lang meer wachten nadat ze veilig is gok ik

Ciara_lady wat een leuk ventje

Sharonindezz Fijn dat ze zo goed leert. Ze is al serieus gegroeid lijkt het.
Hier groeit de uier van Mirthe goed. Het kan nog een beetje voller maar gaat de goede richting uit. Ik hoop dat ze door vordert en dit weekend bevalt, dan heb ik 4 dagen verlof

En nog even 2 foto's van Yoel die geniet op zijn paddock met mama. Hij vind het nog wat spannend allemaal buiten maar laat zich wel gelukkig goed aaien en vind kriebel fantastisch.

Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil
Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen
DDDara - Don Dara - 354 dagen
Lyona - Jona - 352 dagen
Sabbuh - Eira - 351 dagen
Knolselder - Merel - 344 dagen
RoseBlue - Rosi-rose - 341 dagen
Moner - Nieta - 337 dagen
Astrea - Silvia - 337 dagen
Quir - Odette - 336 dagen
Astrea - Gesa's Mirabeau - 335 dagen
Wonders - Quin - 333 dagen