Ik heb een slecht gevoel omdat ze de laatste maanden zich zo slecht heeft gevoeld. (Eerst steeds koliek, dan lymfangitis en placentitis) Vandaag ga ik de da nog maar eens bellen, want haar spronggewrichten zijn opgezet en ze is kreupel Laat ons hopen dat mijn gevoel fout is en er binnenkort gewoon een gezond veulen bij een gezonde Glory loopt.
Desi gefeliciteerd met je veulen! Wat super fijn dat alles zo goed is gegaan.
Wachtnow begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Ben benieuwd wat de dierenarts zegt vandaag dan. Ik hoop voor je op het beste en dat er inderdaad een gezond veulentje naast mag lopen binnenkort! Hoeveel dagen is ze nu drachtig?
Watch now dat klinkt niet echt fijn. Ik zou ook naar een da gaan. Better safe than sorry.
kiki1976
Geplaatst: 14-03-23 09:07
WatchNow, dat is is evengoed best nog wel wat. Ik zou ze idd toch even weer langs laten komen of eventueel als je er beter bij voelt even contact opnemen met een andere kliniek. Je hebt wel een pech met deze dracht. Op de hoeveel dagen zit ze nu ook alweer?
Orange ze ziet er super uit!
petraaken
Ze is bruin, geen vos, vertekend door de flits. Wat een naar weer, gelukkig heb ik een ruime stal, maar is het erg als ze pas volgende week buiten komen? Heb land en paddock maar alles is nu zo nat..
Watchnow ik hoop dat er niets ernstigs is, snap je ongerustheid...
Ben benieuwd naar de komende geboortes, zijn er heleboel uitgerekend deze week dacht ik. Ik wens jullie allemaal ook een vlotte voorspoedige geboorte, met gezonde veulens!
Muronia
Geplaatst: 14-03-23 09:22
WatchNow gets, ik zou me daar ook niet fijn bij voelen. Hopelijk zit je gevoel ernaast en is alles goed.
Dag 337, ik begin me een beetje kreukelig te voelen inmiddels. Volgens mij zijn we er nog niet al weet ik niet wat ze precies van plan is dit jaar, maar er staat wel flink spanning op het uier inmiddels.
Marjoleine89
Geplaatst: 14-03-23 09:27
Gefeliciteerd Desi, weer een knap merrietje
Ik zou ook een dierenarts raadplegen watchnow, als je dit steeds vind is het best wel wat en ook als je twijfelt over de algehele conditie van je merrie zou ik haar laten checken, better safe than sorry
Ze ziet er goed uit Orange
Gefeliciteerd Pomski, wat een leuk sprekend veulentje
Succes iersas
Spannend Muronia, test jij ook de ph?
Hier 327 dagen, maar uier is al 2 weken zo dus ze houdt het spannend, banden moeten ook nog wel wat verder weg zakken
Lekker even binnen houden desi. Ik zou zelf geen volle week wachten. Maar ik wacht vaak een paar dagen en dan gaan ze naar buiten of in de binnenbak of de overdekte longeercirkel. Die laatste 2 zullen t wel worden rond deze tijd van t jaar. Heb ook nu pas veulens zo vroeg omdat ik dit jaar die dingen onder dak heb
Kabayo
Geplaatst: 14-03-23 09:31
Gefeliciteerd desi! Wat een chique veulen zeg
Watchnow ik begrijp je zorgen. Zou vanochtend nog een DA laten komen eigenlijk...
Claudia lijkt wel voller te kunnen
Marjoleine vandaag/vannacht heb wel een veulen denk ik
Even kort, onderweg naar de wellness Zilver ineens uier gemaakt. Gister was t nog niks
Er hangt nog niks aan om te testen en ik ga er ook niks uit forceren. Ik weet nog dat ze de vorige keer Ph7 testte en een paar uur later beviel dus ik hecht er niet heel veel waarde aan. Gewoon goed observeren, vooral in het gedrag.
Nadia2008
Geplaatst: 14-03-23 09:39
Gefeliciteerd allemaal met de kleine spruit.
Sorry ik probeer zoveel mogelijk te volgen. Maar run ook nog 5 dagen per week een trimsalon.