Twee van haar drie veulens hebben dat ook.
Idris natuurlijk

Maar ook Déjà van vier jaar geleden.

Odieeeee!!!! Jij moet net als Kate nu echt op gaan schieten hoor!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Quenza vult ook al goed haar uier. Die foto van Babs en haar zus....
Of ze even in haar persoonlijke ruimte mag staan... Oh, en ik zie nu ook nog even Babs met stoffer.
En zeker nu ze 't zo spannend maakt me de hoefbevangenheid. Maar ik verwacht wel dat je er ruim op tijd bij bent, komt goed!
Ze heeft toch wel een erg knap kind gemaakt hoor!
Wat een mooie foto van hem en oma. Je man blijft echt een bijzonder knap dier. Hopelijk geeft hij je ook wat troost! 

, wat enorm gaaf dat je een eigen plekje gaat hebben straks! Lekker de paardjes aan huis. Om het gevoel er toch een beetje in te houden maar met camper op eigen terrein waken? 
Dit vieren we met een inmiddels flinke dubbele bodem. De uier begint ook z'n werk te doen. Ze heeft me wel gezegd dat de merries bovenaan het lijstje eerst mogen natuurlijk.

_Lente schreef:Spannend, spannend!!!
Hier met 311 dagen toch ook al uiers als die van Selente, dus ik ben het birth alarm aan het testen. En heb een vraagje:
Als het alarm je belt mag je niet opnemen, toch? En je voicemail uitzetten (van ontvangende telefoon, zodat het alarm niet je voicemail vol belt, had ik ergens gelezen). Dat heb ik gedaan, maar ipv voicemail komt er zo'n tekst als 'deze telefoon is nu niet bereikbaar', in 2 talen. Maakt het alarm dan wel contact (=kosten) met de ontvangende telefoon?
Als ik het birthalarm/een telefoontje voor die melding weg druk, wordt de verbinding gewoon verbroken (zonder tekst).

)
suffie schreef:Ik druk hem altijd weg en moet hem dan bellen, anders blijft hij mij bellen of gaat door naar het volgende nummer.