Hier vandaag 366 dagen en uier is gister voor de verandering is vol gebleven.. Nog niet op spanning en nog geen volle spenen maar een kleine vooruitgang!
jobamara
Geplaatst: 09-05-15 06:26
Ooo, Vita zo fijn dat er in ieder geval vooruitgang is!! Nu echt hopen dat het vlot vordert hoor!
Dian-basje, ook voor jou hoor!!
En de vele andere, vertel de merries vandaag maar dat het MOOIE weer eraankomt en dat het veel fijner is met een slanke buik..
Hier vanacht wel rustig geweest voor zover ik er wat van heb meegekregen. . Ze loopt nu weer al even de hele tijd rondjes in de stal. Af en toe wel over de grond stofzuigend
Trouwens... Wat ik zag bij mijn merrie toen ze eenmaal een paar uurtjes kegelde(en wandelen eten wandelen eten)... Een soort hele lichte vibratie over het lijf... Daardoor had ik ook wel het gevoel dat het op gang kwam en dat het veulen snel zou komen, en dat deed het ook. Ze heeft daarintegen nauwelijks gezweten.
pretty
Geplaatst: 09-05-15 08:38
Dank je,ik ben nog helemaal in de adrenaline ook,niet echt meer geslapen,oh wat zijn we blij met zo een beauty!
Moeders is ok,normaal blijft ze wel eens lang aan de nageboorte staan,maar nu kwam die netjes binnen het uur af.
Veulen stond binnen het kwartier en ging ook vlot drinken,mesten en rondstuiteren Ze kan zelfs al liggen! Nu een mooie naam zoeken voor dit meisje.
Betere foto's komen nog wel,maar in tegenstelling tot vannacht is het hier inmiddels koud en erg winderig dus ze blijven voorlopig nog maar even op stal.
Muronia
Geplaatst: 09-05-15 08:41
Gefeliciteerd pretty, wat een mooierd is het ook!!!!