linda2008 schreef:Cynthia, dat zijn echt leuke overzichtfoto's!

En als je nu 1maand en 4maanden naast elkaar legt, zit er al behoorlijk verschil in! Leuk!!
Ja, mooi he? daarom doe ik dit dus altijd 
Aaaaaahhhhhhhhhhhh.......... ze heeft echt hele korte pootjes, ja 
chrisje20 schreef:Haha ja t is wel toevallig. Ik was er van 27e tot 2 oktober. En heb heel woensdag meegemaakt. Maar op die dag zijn we maar naar palma gegaan winkels:) ik zat in cala d'or
Daar zijn wij zondag geweest. Wisten wij veel dat de meeste winkels op zondag dicht zijn daar 
Wel echt een leuke stad, Palma he?
Heeft het woensdag echt heel de dag zo geregend?
Wij kwamen woensdag laat aan (4,5 uur vertraging) donderdag tm maandagochtend prima weer gehad en veel op het strand geweest. Maandagmiddag werd het dus slecht en dinsdagochtend ook nog even naar het strand. Dus al met al hebben wij geluk gehad 
Aniek! Hoe is je eerste dag bevallen?
Bianca, ik ben er echt streng in voor mezelf, omdat het achteraf zo leuk is om de vorderingen zo goed te kunnen zien 
Aniek, je pony's zijn echt bol, zo schattig 
En Roos heeft inderdaad echt een lekker bekkie! En zij lijkt inderdaad echt veel dikker. Leuke foto van jullie drietjes!
Mijn wekker gaat ook altijd om 6 uur, verschrikkelijk!
Dais is ook al veel hariger dan Fi.
pretty schreef:Cynthia dat buikje begint echt al lekker te komen zo! Maar zoals altijd houdt ze het wel bescheiden ( in vergelijk met mijn dikkies toch

)
Ik kan niet wachten op het moment dat haar buik dik genoeg is om hem te gaan vergelijken met ti en Fi, zodat ik kan zien of het een hengst of merrie is 
Weet je nog dat haar pensie bij Fi veel minder dik was dan bij Ti?
Booster, die heeft ook al een lekker buikkie zeg en precies op de helft 
MarijeR schreef:Glowy verwacht een heel nestje zeker

Jouw Daisy heeft inderdaad helemaal nog geen buikje 
Spannend hoor, DL