MarijeR schreef:Misschien iemand in de buurt die een plekje voor een merrie met veulen zoekt?
Goed idee! Ik zal eens rondkijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robynn schreef:Voor de mensjes die de merrie apart in de wei zetten;
Wanneer zetten jullie de merries apart? Ik wil eigenlijk een maand van tevoren Khaleesi apart zetten van de 2 ruinen waar ze mee staat. Ze staat als laagst in rang momenteel, dus ik wil haar even de tijd geven om te genieten en dat ze niet steeds weggejaagd wordt van het hooi etc. En wanneer zetten jullie merrie en veulen weer terug in de groep?
Cemlys schreef:Robynn schreef:Voor de mensjes die de merrie apart in de wei zetten;
Wanneer zetten jullie de merries apart? Ik wil eigenlijk een maand van tevoren Khaleesi apart zetten van de 2 ruinen waar ze mee staat. Ze staat als laagst in rang momenteel, dus ik wil haar even de tijd geven om te genieten en dat ze niet steeds weggejaagd wordt van het hooi etc. En wanneer zetten jullie merrie en veulen weer terug in de groep?
Wel opletten hiermee. Vorig jaar wouden ze net hetzelfde met de merrie die toen bij mn ruin stond, bijgevolg hoogdrachtige merrie in paniek door de omheining, over de weg, dwars over de moestuin van de buren (was vroeger het voorste stuk wei en op de een of andere manier blijft dat in hun beleving de ingang) naar de wei. Gevolg pony is dan maar ook naar huis gehaald haha. Ik zei nog ervoor, doe nou niet al die stress voor haar, viel wel mee zeiden ze, nou niet dus
Leonoor schreef:Robynn schreef:
Je fries? of je tinkie?
Fries![]()
Tinkie is van kindlief, dan krijg ik ruzie
Nicole schreef:[naam] schreef:Hoe tellen jullie die dagen?
Vie is 1 mei uitgerekend. Hoe tel ik dan de dagen tot nu? Ik heb het altijd over maanden en weken. *bloos*
Wanneer is ze gedekt? Reken je 340 of 345 dagen?