haha Pony heeft altijd een hele flinke uier. Maar zeker wat ik nu zie is echt een vulling, ook van de spenen. Merkte vandaag dat madamme d'r vulva ook al wat langer en slapper wordt...
zo wat een koetje hierboven en spannend dat ze veranderingen vertoont.
wat schrikken weer voor jou Tara, nou moet alles goed gaan hoor!
Tjinta
Geplaatst: 11-03-14 20:12
spannend Lisch!! Merk je al vorderingen?
Tara dat ziet er an sich heel netjes uit. Wat sneu dat ze dan ook nog een allergische reaktie krijgt. arme merrie.
Zooo Woogie dat is al een echte uier op dag 300.
Bruma
Geplaatst: 11-03-14 20:37
WIHOEEE mijn verzorgmerrie staat nu ook met een dikke buik! maar! het is bijna zover! 21 maart moet de kleine ter wereld komen! over de merrie: Arabische merrie van Psytadel!
En de papa Bashir al Shaqab! (Marwan al Shaqab X SWF Valencia!)
Ik kan niet wachten om het kleintje te zien! Yta Donna is nu echt hartstikke dik maar lijkt nog niet aan te geven dat het bijna komt!
Pfoeh Woody!! Veul tiet! Pret is 311 dagen drachtig en die haar spenen lijken sinds vandaag ietwat te vullen! Maar nog maar amper genoeg voor 'trainingbra's zegma.. Nog een aaa-cupje.
Zo tara heel veel sterkte en hopelijk redt het veulentje het. De wonde ziet er tot nu erg goed uit. Het gaat vast goed komen..
Super dat er weer wat mijlpaaltjes bereikt zijn.
We wachten maar vol spanning af wanneer de veulentjes komen...
Yellomofoon
Geplaatst: 12-03-14 00:51
Wat een tieten Woogy Onze merrie is morgen 300 dagen en heeft net een beetje meer dan theezakjes
Woogy
Geplaatst: 12-03-14 09:25
Ik geloof dat deze tietjes van 280 dagen zijn
Pony heeft van zichzelf al flinke d's maar nu we tegen het einde lopen is het echt gigantisch
6 dagen voor haar bevalling vorig jaar Correctie, dit was 12 dagen voor de bevalling dit ook...ze is effe wat groter dit jaar
Annikab
Geplaatst: 12-03-14 09:55
Weer allemaal mijlpalen, leuk!
Poeh arme Tara, hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt!
Spannend Lisch, ben zo benieuwd naar jouw veulen! Je merrie is prachtig
Jeetje, Pony heeft echt flinke tieten!
Mooie Yta Donna!
Hier was de uier gister weer minder vol dan eergisteren. Wel heb ik het idee dat de banden slapper worden, staartwortel komt er wat meer bovenop te liggen.