Hier hopen we op een merrie, qua kleur geen keus. Sowieso zwart. Maar hoop wel dat het veulen wat meer maat, knieactie en kracht van achter heeft.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charisma schreef:en hier licht slappere banden gespoteigenaresse zat vandaag weer te z**ken over hera haar stalbenen. Ze heeft haar weeral op ontstekingsremmers (
![]()
![]()
) gezet om dit weg te krijgen (kreeg het haar niet aan haar verstand dat het normaal is op dit ogenblik van de dracht) en ze zei dat ze het kotsmoe was dat hera steeds vanalles had en dat ze er niet meer tegen kon... Ik heb me omgedraaid en ben weer weggegaan zonder commentaar (best trots op mezelf weer) maar de bom staat op ontploffen
Charisma schreef:Nou DL, ik had zelf niet gedacht dat ik zo goed mijn mond zou kunnen houden, doe het vooral voor staleigenaresse, wil geen ruzie op stal veroorzaken en probeer dan maar het meeste verstand te gebruiken. Ga haar nu een beetje uit de weg, zo kan ik ook geen verkeerde dingen zeggen of doen, ik kijk wel rustig naar hera als er niemand is en hou dat voor mezelf dan.
Nog 13 dagen en hera verhuist naar de bevallingsstal, dus ik tel echt af....