Oef, dat is wel heel eng. Gelukkig is het goed afgelopen ja!
Maseike
Geplaatst: 22-03-11 23:11
Hier een merrie die het allemaal wel best vind geloof ik. Beetje sipjes en laat eten staan, en kleine beetjes mest zag ik in der stal. Ze heeft duidelijk last van der veulen. Morgen maar weer eens wandelen met der in de zon dat zal der goed doen
Leuk die ontsnappings paarden.. ik had paar weken terug ook dat fab die apart stond in de graswei was gesprongen en de andere merrie en jaarling hengst ook.. dacht echt hoe krijgt ze het voor elkaar met die dikke buik
Fab was nog gewoon rustig.. staart kan al ver maar nog niet plat op der rug zeg maar.. Hoop echt dat ze niet op een zo,ma,di hoeft te bevallen.. want ik werk ma,di,wo de rest ben ik vrij.. maja het is een fabje dus dat zal wel weer
Ja hehe dat snap ik ook wel,het was maar een grapje....
Magic_Ice
Geplaatst: 23-03-11 00:32
Suelza gefeliciteerd!!
Hier ook geen BA, vind het vrij duur en we zijn geen 'elk-jaar-fokkers'. Hier houden we ze met de cam in de gaten, zodra ze anders dan anders zijn blijf ik wakker of zet ik om de zoveel tijd de wekker, ben er tot nu toe steeds bij geweest.
Muzefee gefeliciteerd!! Dat is een flink veulen!
Annastasia mooi filmpje van een mooi veulen! Prachtige foto's ook, erg mooi dier!
Joto, jemig wat een uier!! De campina melkfabriek!
Inowa vervelend van het hoesten!
Inkepink, dat is minder fijn beestjes!!
Daisy 10 maanden drachtig.. ze krijgt nu echt een hangbuik, ik vind haar sokken zo mooi!
Ravina ook lekkere bolle buik!
Een dik uier bij Dustinlover.. het begint te vorderen!
Maseike hier ook zo'n merrie die het even niet ziet zitten. Es eet haar hooi erg slecht en lijkt ergens mee te zitten maar ik kan de vinger er niet op leggen, muesli eet ze wel goed. Wellicht is er iets met het hooi, morgen eens van een andere baal aan haar voeren.
Maseike
Geplaatst: 23-03-11 00:48
Klopt dat kan ik ook niet, heel sip en ze hangt heel erg aan mij ineens. Buiten ook ging ze tegen mij aan staan en deed kop naar beneden en deed ogen dicht, vond zo zielig. In stal ging ze ook in hoek staan en ging op de ene naar andere been staan.
Muslie eet ze idd hier ook wel op en hooi in beetjes.
Goedemorgen! @ Maseike: sneu dat je merrie er zo'n last van heeft... @ MI: Voor Nudine heb ik een maand terug ook ander hooi gehaald, kuil at ze niet meer. Ben bijna door de balen heen, dus binnenkort maar eens proberen of ze weer aan het kuil wil.
Hier is de uier weer wat gegroeid. Spenen staan wel uit elkaar, maar nog geen tjoepkes