Ik ken haar ook niet. Ik zie alleen nu net in het topic dat ze dezelfde achternaam heeft als ik.. Dat is wel een beetje raar om te zien.. Wat is er gebeurd?
Jeetje, had het ook nog niet gezien... Vreselijk zeg!
Al_Zawraa
Geplaatst: 12-12-10 15:54
Ja vreselijk.. Dan zie je weer hoe enorm snel het kan gaan, wat een rotziekte is het ook.. Ook ik kon haar alleen van haar posts hier, die altijd heel aardig overkwamen, en ook heel leerzaam waren.
AGarcia
Geplaatst: 12-12-10 15:54
Ken fen niet... heb toch maar even gepost uit medeleven.. Mag ik vragen wat er is gebeurd?
Heb het topic ook even opgezocht... Snel hoor.... 7 wkn... Triest.
Ja heb ik ook gedaan! Verschrikkelijk! Ik heb helaas ook teveel met deze ziekte te maken gehad in mijn directe vrienden- en familiekring. En ook tot 2x toe een hele goede vriend aan verloren, bah! Rotziekte!
Marlis
Geplaatst: 12-12-10 17:31
Zo vandaag heerlijk met een vriendin(ook wel me buurmeisje) peepie gedaan. Ook Sem(me hondje) net als bijna altijd weer lekker mee naar stal. Peep heeft heerlijk los gestaan, daarna ben ik even gaan longeren met pessoa en toen buiten gaan wandelen nog. Het beatrixpark ingegaan heerlijk een heel eind gewandeld. Sem vond het het geweldig lekker met peep mee lopen en rennen. Peep mocht een graaspauze gingen ze naast elkaar grazen hihi.
Peep was trouwens in de bak echt ene bitch naar de andere paarden. Ze stond met nog drie andere paarden in de bak. En het schimmel merrietje waar ze ook mee stond was ze heel de tijd aan het beschermen en aan het weg houden van de andere paarden. Gelijk lelijke kop en achter die andere aanrennen. En appaloosatje die er ook bij stond heb ze ook lopen bijten en schoppen, krengetje. Hoe verder ze in de dracht komt, hoe erger ze elke keer een pony neem als ze met meerdere staan om zo te beschermen.
Kreng
Longe
Tijdens het wandelen peepje en der vriendje(Sem, me hondje)
Mooie foto's, hier pony's ook lekker los buiten gezet, niks gewerkt, even beetje bij getoilleteerd, dekentje past pasch wel, maar mag net nog een paar cm langer,dus haal toch maar even de maat groter op. Wat voor weer krijgen we de komende dagen?
Zo klaarmaken, gaan we (eindelijk Harry Potter kijken.
Veel plezier bij Harry Potter Ik heb geen idee wat voor weer we krijgen, hoorde op stal dat het ook weer kan gaan vriezen maar weet het echt niet. Geen nieuws meer gekeken. Leuk nieuw dekentje
Mel mocht vandaag weer lekker los  Alsof ze jaren niet los geweest was, als een gek bokken en doen, terwijl ze nooit bokt! Zo leuk om te zien dat ze weer lekker in der vel zit!
Ik dacht vanmiddag dat Kwal ein-de-lijk uitbuikte (dus dast je vanachter haar buik kan zien uitsteken) maar dat was net weer weg Kwallie is echt een smal paardje