Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjelle schreef:@charaz waarom Waterloo ?? ben ff benieuwd.
Ow proud dat zal even wennen zijn dan in 2011 geen veulie in de wei!!
@ mabon zonde zeg maar gelukkig toch 1
Joto schreef:Jullie ook wat last van beetje wind? En dat vodafone er uit ligt?![]()
Wij krijgen nieuwe dakisolatie.. Ligt nu op hele huizen blok een prachtig oranje zeil te klapperen..Wat een paasei herrie man.. Schrok me vannacht al dood toen dat ding ineens lawaai begon te maken..
Paardjes lief mag rondjes rennen in de bak vanmiddag.. Als ik er nu op ga, lig ik er binnen 2 tellen af..
Oh Victoria is trouwens een pitbull geworden, zo hop binnen een dag.. Vrony mag wel eten maar Vardau niet.. biatchZal wel familiekwaaltje zijn.. Indira had dat ook.. We halen Vic van de week op, mag ze het land snachts met Greta delen.. Gelijk cursus opvoeding erbij.
Jammer Mabon! je mag wel eentje van ons lenen..
Joto schreef:Moet altijd zo lachen met dit weer mensje op de fiets
Of ben ik nu heel erg??
Zonet ook een kerel..Fiets tegen de wind.. (Zigzaggend van links na rechts)..En de zwaarste versnelling..
En al die arme kindjes die over een half uur weer langs fietsen van school uitLeedvermaak!
Joto schreef:Haha nouja goed opletten..Moet je met de trailer dan? Of te paard? Trailer is een grote afrader..Als dat niet nodig is nu..Niet doen.. En tja te paard, met deze wind..Ben ik na een bijna tak op kop van mij en paard in het bos goed van genezen.. Maar goed misschien is het daar anders dan hier??
Saffier schreef:Hier valt het weer wel aardig mee.....
Ik baal nu gewoon van de wintertijd. Zie twee keer per week mijn paard met gewoon daglicht... En dat ook niet elke week, want om de week ben ik er het weekend niet over het algemeen