quintusgl schreef:Mutopia: is er al iets bekend van de kleine?
Dancer: gefeliciteerd!!
Jody: ook gefeliciteerd, fijn dat het toch goed is gegaan!
Hannanas: Wat sneu! Hopeijk komt het goed.
Daan-Ordeal: leuk he, die veranderingen!!
Nicole: dan hebben we vannacht om half 5 tegelijk naar ons paard zitten kijken.....................
Ik heb gister de BA gehaald en omgedaan vannacht. Hij ging om half 2 af, ik kijken en Porva stond me gezellig aan te kijken. Leek prima. Om half 5 ging ie weer af, ook toen stond Porva weer toen ik e3rraan kwam (moest even snel wat aantrekken en 1 minuut lopen). Mevrouw ligt dus plat af en toe grrrr.......alleen het leuke komt nog:Ik denk, laat ik hem maar op de slaapstand zetten, dan krijg ik niet zo vaak alarm...........STOND DIE DAAR AL OP!!!! Dus dat betekend dat ze plat ligt en haar hoofd en hals optilt. Haar stal was een zooitje vanmorgen, dikke bergen had ze gemaakt van het vlas en stro. Dit was de 1e keer, normaal heeft ze 's ochtend snog een hele nette stal. Zal ze dan toch last hebben gehad van buikpijn ofzo?
Ze zit hele dagen boos naar haar buik te kijken. Haar uier groeit gestaag door en haar banden worden al aardig los.
Heb er wel voor gekozen om nog even 1 nachtje in mijn eigen bed te gaan liggen (gister bij de staleigenaren geslapen). Ze heeft vannacht het alarm niet om, omdat die dus best veel valse aangeeeft. Vanaf morgen weer. Ik denk niet dat ze het eruit gooit vannacht. Buiten de boosheid naar haar buik en af en toe haar staart dragen, is ze verder rustig. (al twijfel ik nog steeds of ik er wel goed aan doe, maar de boer gaat om 10 uur en half 1 nogeen keer kijken. Als ze veranderd is dan belt ie me. Ik ben er weer rond 7 uur.) ZIjn er meer paarden waar de BA vals alarm geeft op de slaapstand (dus niet de stand waarbij hij afgaat als ze plat liggen?)
Bij Qilana krijg ik ook geregeld vals alarm in de slaapstand. Een aantal keer per nacht. Daarom ook dat ik een cameratje heb hangen, zodat ik niet altijd uit bed moet om te kijken of het nu loos alarm is of niet.
Misschien is dat wel een familietrekje

Amandake: van harte gefeliciteerd.
Wat me wel is opgevallen is dat Qilana de laatste dagen veel minder voer eet. Voordroog gaat nog goed, maar van haar mengeling eet ze bijna niets. Dit is niet haar gewone doen? Hebben jullie dit ook?