Jongens, ik heb hier iets geks, mischien dat 1 van jullie wat weet.
Ik heb hier 3 paarden en een pony staan. Tes dus uiteraard, bij haar staat een shetje in de wei als gezelschap. In de wei daarnaast staan mijn andere 2 paarden, Myrdal en Andros. Myrdal is in 2005 bevallen van Andros.
Nu is er met Tes niets aan de hand, die is de rustigheid zelve, maar sinds tussen de middag is Myrdal enorm onrustig, bleef maar langs het tussendraad tussen hun en Tes en Rambo heen lopen. Heen en weer draven. Ze heeft een compleet pad in een paar uur uitgesleten. Dus om ongeveer half 4 dacht ik. Ik draai ze om. Tes en Rambo in het andere land (komt eigenlijk nog beter uit, daar komt ze straks ook met veulen te staan) en Myrdal en Andros in het andere stuk, daar waar ze zo graag in wilde zijn.
Er moest natuurlijk wel wat gerend worden, ook Tes trok leuk een sprintje, met een schommelende buik. Maar nu is Myrdal nog niet rustig en nu juist de andere kant op, richting Tes.
Myrdal heeft sinds haar eigen bevalling en die van haar buurdame toen ze Andros net had niet meer bij drachtige merries gestaan.
Kan het zijn dat zij wat aanvoelt? Of is mijn paard ineens compleet geschift geworden. Ze is erg gehecht aan ANdros, is normaal haast niet bij haar weg te slaan en nu is ze ineens enorm gefixeerd op Tes (of Rambo mischien

).
Iemand anders ooit zoiets meegemaakt?