Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iris82 schreef:Bordje met 'at vet'...
ThePast03 schreef:Ik was er al zo bang voor toen ik ze de stal zag verlaten, je kon aan de eigenaresse zien dat het niet goed was. Ook ik duim stevig voor Georgia.
Ja Stephany, Goldie herinner ik me maar al te goed.
ThePast03 schreef:Ik was er al zo bang voor toen ik ze de stal zag verlaten, je kon aan de eigenaresse zien dat het niet goed was. Ook ik duim stevig voor Georgia.
Kimmes schreef:Bij Nifty heb ik toen echt zitten huilen hier en een kaarsje gebrand.
Nicole288 schreef:kimmes: was dat de merrie waar ik het over had? de naam komt me bekend voor
Stephany schreef:Goldie was een minipaardje van Freelands, en een heel leuk en lief "blond" paardje met een hele mooie uitstraling, ze was overtijd en echt tonnetje rond, we keken altijd naar haar en waren zo benieuwd ook naar haar veulentje, ze was over tijd, maar eindelijk was het dan zover...
Maar heel verdrietig hebben Goldie en de kleine de bevalling beiden niet overleefd, tijdens de bevalling die lang duurde ging de cam uit en we vreesden al het ergste, en ja die vrees werd dus werkelijkheid.
Ik heb echt gehuild toen, was gewoon aan dat paardje gehecht geraakt, keek elke dag naar haar (en nog een paar mensen hier op dit forum) ze had iets heel bijzonders....
ThePast03 schreef:Nifty was ook zo'n bevalling waar ik enorm mee meegeleefd heb. Tranen kwamen toen de eigenaresse de dierenarts om de hals vloog en we allemaal begrepen dat het goed zou komen.