Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peetorlan schreef:Mei 2007
Maar het witte valt toch best mee????
Whahahhaha
Myrdal schreef:@Lavien: Hey wat leuk dat jij hier nu ook bent. Cisca hoeft dus nog maar 6 weken, dat schiet al op! Is Simone niet drachtig dit jaar? Hoe gaat het met Lavinia?
Vandaag een mijlpaalTes is 200 dagen drachtig.
Wat klinkt dat weinig terwijl er al veulentjes rondhuppelen... Maar goed, elke dag is er weer 1. Met Tes gaat alles goed, ze mept iig geen shetjes meer inelkaarWel staat ze veel voor Rambo's stal.

Pas als ze ruim 10 maanden zijn waag ik me daaraan. Maar echt knopen doorhakken doen wij pas na de geboorte. Ben na alles wat er mis is gegaan te bang voor teleurstellingen, dus geen namen tot ze echt nodig zijn.
Een halsteralarm (de EquiFone), lijkt me ideaal.
Werkt via de telefoonlijn, dus kunnen we allemaal op onze mobiel gebeld worden als het zover is.
peetorlan, ik ben een eigenlijk een echte kwpn fan maar, wat is je merrie mooi op die foto's!!!
salliona schreef:Monique: nieuwe avatar? Leuk
ik zou niet durven, wel orgineel
kan je niet mee op wintersport?_Marlijn schreef:Wij hebben sinds gisteren een Birth Alarm!Een halsteralarm (de EquiFone), lijkt me ideaal.
Werkt via de telefoonlijn, dus kunnen we allemaal op onze mobiel gebeld worden als het zover is.

Mijn moeder is stuardes en die moest daar heen, dus die heeft hem mee kunnen nemen. Was erg handig! Ik heb eigenlijk nog geen halsteralarm gezien die ter huur werd aangeboden..
.
.
?
dankje dames voor jullie lieve complimentenWe zijn hier ook aardig trots op ons meissie.

op de helft, wel apart dat de merrie zo beschermend tegenover jou is. 
Tinkerbell is in de winter ook gewoon altijd witter dan wit, even een borstel erover en klaar is kees
) nog niet vaak gezien! mooie foto's van de keuring!
heb je een site ofzo? ben wel benieuwd! heb nu wel mijn birth alarm, maar toch 

Maar ik vind de klank van Fae heel mooi. (Mijn 2005 veulen heette Faye) En ook Lynn vind ik altijd erg mooi. Fealynn vind ik dus een erg goede combinatie!
Dus ik zeg voor een hengstje Runar en voor een merrie Faelynn (voor een hengstje kan Falke trouwens ook wel?)