gemske schreef:Nou ik heb mijn onderschrift maar even aangepast
Ik heb inderdaad ook 's ochtends dat ik wakker schrik en denk dat ik mijn telefoon niet gehoord heb.
Hahahaah, dat heb ik 's ochtends ook!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gemske schreef:Nou ik heb mijn onderschrift maar even aangepast
Ik heb inderdaad ook 's ochtends dat ik wakker schrik en denk dat ik mijn telefoon niet gehoord heb.
TheSam schreef:gemske schreef:Nou ik heb mijn onderschrift maar even aangepast
Hahahaah, dat heb ik 's ochtends ook!
FennekeR schreef:Dat heb ík de hele dag!
djuno schreef:FennekeR schreef:Dat heb ík de hele dag!
Wil je erover praten?
kraamkliniek schreef:Foalcamobsessus Eyespoppingoutus
Volgens mij, beste bokkers begint deze ziekte ernstige vormen aan te nemen. Ik ben niet zo goed in epidemiologie maar zowel de morbiditeit (hoeveel mensen er ziek worden na de blootstelling aan het agens) (zie het aantal gasten en berichten maar eens) als de ernst van de ziekte zijn erg hoog!
(verslaving, struikelen over wallen onder de ogen, totale black-outs, schuldgevoelens, huwelijkse problemen enzovoorts, enzovoorts)
Ook de economische gevolgen zullen dramatisch zijn.(denk eens aan het aantal uren wat niet gewerkt wordt vanwege slaapgebrek, vastlopende computers, turende desktop werkers, niet studerende studenten etcetera etcetera)
Er zullen maatregelen genomen moeten worden!
kraamkliniek schreef:Foalcamobsessus Eyespoppingoutus
Volgens mij, beste bokkers begint deze ziekte ernstige vormen aan te nemen. Ik ben niet zo goed in epidemiologie maar zowel de morbiditeit (hoeveel mensen er ziek worden na de blootstelling aan het agens) (zie het aantal gasten en berichten maar eens) als de ernst van de ziekte zijn erg hoog!
(verslaving, struikelen over wallen onder de ogen, totale black-outs, schuldgevoelens, huwelijkse problemen enzovoorts, enzovoorts)
Ook de economische gevolgen zullen dramatisch zijn.(denk eens aan het aantal uren wat niet gewerkt wordt vanwege slaapgebrek, vastlopende computers, turende desktop werkers, niet studerende studenten etcetera etcetera)
Er zullen maatregelen genomen moeten worden!
MarijeR schreef:Jeetje... Voordat je het weet zit iedereen in de ziektwet.
Kan je wel thuis cams kijken
MarijeR schreef:Jeetje... Voordat je het weet zit iedereen in de ziektwet.
Kan je wel thuis cams kijken
TheSam schreef:Hahaah, ik heb alleen maar een muisarm!!!![]()
verder cam ik op mijn werk en thuis....