Mijn merrie valt nu echt aan als haar vriendjes te dichtbij komen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Inge schreef:Phileine, zo gaaf al dat wit, mooi![]()
Succes aan de wakers, benieuwd of er veulentjes bijkomen vannacht!
De kleine man hier doet het goed, Pasja had gisteren veel naweeën en was erg moe, vandaag is ze weer haar zelf, een overbezorgde moeder.
Op de stal waar ze staan zie je alle veulentjes als ze binnen komen van de weide gaan liggen en slapen, behalve 1 eigenwijs vos veulentje van ons.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij is geboren met zeker 369 dagen,en is wel vrij iel.
Pasja heeft bij ons ook Sofie als veulen gehad 12 jaar geleden en zij was juist vroeger dan de uitgerekende datum bevallen en toch al voller, is dat vaker bij hengstjes dat die later geboren worden?
Hier ook een foto van Sofie als veulen toen bij Pasja.
[ Afbeelding ]
DDDara schreef:Eindelijk iets hier.... 354
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb hoop, al verwacht ik het nog niet meteen. Maar vandaag zo nog ff checken en dan laatste boodschappen in huis en dan lekker thuis blijven...
garffpamela schreef:Phileine wat een knap kind zeg, mooie witte aftekeningen.
Inge wat een heerlijk eigenwijs kopje zeg.
Hier gaat alles goed, iedereen eindelijk een lekkere nacht gehad.
Biesttest was gelukkig goed maar dat bloed afnemen viel niet mee. Wat zijn ze dan al sterk en eigenwijs zeg, hij liet zich gewoon vallen.
Wanneer zetten jullie ze op de wei met stroomdraad? Ik had ze gister even in de bak en het meelopen er heen viel nog niet helemaal mee. Terug gelukkig iets beter achter z’n moeder aan. Al ging hij eerst bijna door het hek.
Nog even wat veulen spam.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Inge schreef:Phileine, zo gaaf al dat wit, mooi![]()
Succes aan de wakers, benieuwd of er veulentjes bijkomen vannacht!
De kleine man hier doet het goed, Pasja had gisteren veel naweeën en was erg moe, vandaag is ze weer haar zelf, een overbezorgde moeder.
Op de stal waar ze staan zie je alle veulentjes als ze binnen komen van de weide gaan liggen en slapen, behalve 1 eigenwijs vos veulentje van ons.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij is geboren met zeker 369 dagen,en is wel vrij iel.
Pasja heeft bij ons ook Sofie als veulen gehad 12 jaar geleden en zij was juist vroeger dan de uitgerekende datum bevallen en toch al voller, is dat vaker bij hengstjes dat die later geboren worden?
Hier ook een foto van Sofie als veulen toen bij Pasja.
[ Afbeelding ]