dit wordt namelijk haar 1e volgroeide veulentje dus geen ideee hoe en wat Begint nu spannend te worden, zal er bijna een veulentje komen of blijft die nog zitten

Hoop zelf dat het nog even 1,5 week blijft zitten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit wordt namelijk haar 1e volgroeide veulentje dus geen ideee hoe en wat 

Trekt ze het nog een beetje of heeft ze het al helemaal gehad en zit ze de dagen een beetje uit?
. Knap zijn ze zeker!
. Niet alleen in ieder geval. Meestal ligt er een van de kuddeleden wel bij haar, maar blijkbaar had ze haar rust hard nodig.
. Zie haar buik nu ook wel groeien. Ze is nog steeds niet overdreven dik, maar je ziet verscil. 

. Succes

Winnie is echt net zo breed als ze hoog is

maar wel goed geluimd en ze kwam dadelijk een knuffel halen. Ze is nog bescheiden rond op 244dagen vandaag, zeker als ik vergelijk met andere merries in dit topic

Suusje is wel een erg mooi merrietje.
. Morgen ga ik de uiers checken dus ben benieuwd wat die doen. Ervaring leert dat ze normaal 1.5 maand van te voren begint met het vullen, dus ben benieuwd of dat dit jaar ook zo gaat zijn of dat ze er een heel ander schema op na houd dan anders.

Grote broer vond het, zoals je kan zien, wel erg gezellig dat Noah er was, maar Asfaloth is ook echt gek op veulens
:
Heb hem toen geloof ik gewoon zelfs met Maria gelokt. Maria mee de wei in genomen en Noah kwam dan vanzelf en liep zo heel makkelijk achter zijn moeder aan
En ja hij was ontsnapt via de poort die op de foto staat. Zo klein was die. Vraag mij niet hoe

.