Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Schattig Kabayo.
Sara, is ze grote of kleine maat?
Vulina schreef:Welke merries heb je nu drachtig van welke hengst?
Luna2006 schreef:linda2008 schreef:Schattig Kabayo.
Sara, is ze grote of kleine maat?
Ik twijfel wat. Ze is nu 94cm. Maar in augustus kan ze ook grote maat worden natuurlijk. Als ze nog groeit. Al is ze van jaarling op twenter wel enorm gegroeid en gaan uitzetten. Ze is niet meer verder gaan ontwikkelen. We zien wel.
Had als grap gezegd tegen karen dat als ze in de kampioensring mee mag lopen ze een fles champagne krijgt :p dat was direct een deal haha
tinkerbellz schreef:Flower haar temperatuur was net 37.5, normaal is het rond deze tijd 37.8. Ook is de melk uit 1 tepel een stuk stroperiger dan eerst, is dat ook een teken dat het dichterbij komt?
Pffff, wat een spanning hahaha
BusyMissy schreef:Ik heb ook een hoger fokdoel (heb KWPN merries) Wil voornamelijk goede
en correct gebouwde prestatiepaarden fokken, zonder wapperbenen en met een fijn werkwillig karakter. Heb nu na jaren 2 mooie prestatielijnen in 2 fijne merries en hoop daar nog enkele mooie sportpaarden uit te fokken.
Ik kijk niet echt naar dekgeld, maar zal geen duizenden euro's uitgeven voor een hengst. Dan is er ook wel ergens een andere die goed past en goed presteert. Ik vind daarvoor het risico van dracht te groot.
BusyMissy schreef:Ik heb een Ferro merrie, nu drachtig van Totilas. Alle nakomelingen van deze merrie presteren tot nu toe goed in de sport, de jonkies nog niet meegerekend natuurlijk en het zijn stuk voor stuk correcte en brave dieren. Dit wordt haar laatste veulen, hierna wordt ze opgevolgd door haar enige dochter en mag ze met pensioen. Ze wordt volgende maand 21 jaar.