Maar vanmorgen wel weer een blije vrolijke pony.

Uier vanmorgen, maar nog steeds moet die naar achteren toe voller
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wordt nog wat. Stoute Chinouk. En je hebt vast gelijk het nummer van de DA even gecheckt, hihi.
Voor nu heeft Sonneke hem nog om, maar dat is meer omdat zij zo laag in rang staat in die groep. En misschien is haar veulen wel degene waar we het meest naar uitkijken, dus goed zuinig op haar zijn natuurlijk
In het totaalplaatje lijkt Sjirkje (juist de opperbaas) het verst, dus we zullen zien. 

)
)
(hoewel ik nog steeds denk dat Clio een prachtige smoky grullo merrie gaat geven hahaha)

Kom op nou Cheyenne!
het laatste veulen van haar zal extra speciaal zijn.
het langste dracht lijstje heeft ze al gehaald, maar nu gaat ze voor nummer 1 denk ik
Elsa heeft echt al veel uier he. Ben zo benieuwd naar Marcel zijn eerste dochter (ja moet toch wel een meisje zijn na 3 hengsten he?)
Tinniie schreef:Tanjaatjuhh, ja idd ze wordt dit jaar 22. Passoa heeft echt veel uier, doe je ook melktesten?
Fotsy Ik hoop dat ze idd iets extra speciaal van haar laatste baby aan het maken is jahet langste dracht lijstje heeft ze al gehaald, maar nu gaat ze voor nummer 1 denk ik
Elsa heeft echt al veel uier he. Ben zo benieuwd naar Marcel zijn eerste dochter (ja moet toch wel een meisje zijn na 3 hengsten he?)
Niet meer buiten willen/niet meer bij de rest is toch ook altijd wel verdacht he Fotsy & pretty..
Kiki idd, pas over 2 dagen mag je klagen
Zo spannend! Jij al hyper zeker?
Mag eerder ook hoor voor sommigen van hier. Ik hou het nog op zaterdag bij Vera.
Super lieve foto ook samen met Mau.
Heerlijk dier. Echt waar! Ze doet haar naam eer aan, ze is echt een plaatje.
Het viel me wel op dat haar vulva opvallen langer aan het worden is.
Stoer kereltje
Mama Sierra laat hem intussen al met een gerust hart de wereld (uum weide) verkennen. Ik zie nu ook geregeld Furioso bij zijn tante Imperiosa spelen of slapen. Dan zou je echt denken dat hij Imperiosa's veulen is. Ze zijn alletwee zwart en hij heeft ook zo'n kolletje op zijn voorhoofd
1x zag ik hem zelfs zoeken naar melk, maar dat vond tante niet zo leuk
proficiat!!
Nu in spanning afwachten naar Venthe's kleintje!! Succes!!
geboortekaartje! Da's wel leuk eigenlijk!!
T zijn toch precies ook beetje onze kindjes hé, die kleintjes van onze paardjes 
T is echt een heel mooi popje! Benieuwd hoe ze uitgroeit!!
prachtig kleintje!!

Chimello!! Proficiat!!
hopelijk is het er snel!!
ik zou gek komen, k hoop echt dat er snel is hoor!
echt ook mooie naam, past echt perfect bij haar!!
Beer is echt té lief!!
be prepared!!
Wel wat problemen gehad met de merrie (die heeft simpelweg een erg rot karakter dus ze is haar kleine al goed aan het indoctrineren hoe hij best TEGEN mij is
, laatst anderhalf uur geduurd eer de merrie zich liet pakken op de weide. Kleine man was pompaf van al dat lopen. Bovendien was het al donker aan het worden en begon het ook nog eens te regenen! Nu mogen ze niet meer op de weide... k heb een klein stukje afgezet. Jammer maar helaas... zo gaat die kleine binnen de kortste keren slechte manieren hebben!
)
Hopelijk zet het karakter van de vader door want mams karakter is echt niet fijn