[HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:07

stal_HD schreef:
Cynthia82 ik vind thuiskomen ook altijd weer fijn. Lekker thuis bij je eigen ding. Heerlijk.
:)
Enne... dat is toch geen opschieten.... -O- 130 en 116 dagen, serieus? :+

150 dagen is mooi, Linda :j En ja, echt he.. heeeeeeeeeeeeeeeeeel de winter nog... Maar als ze straks geboren zijn en je kijkt terug, is het toch nog echt snel gegaan..

chrisje20 schreef:
Wel toevallig ik ben ook precies afgelooe week in Mallorca geweest. En IND die onweer regen dag meegemaakt.

Echt waar? Cool!! Van wanneer tot wanneer was je er? Ik van woensdag de 23e tot woensdag de 30e. Misschien lagen we wel naast elkaar op het strand ;) Was jij woensdag de 30e nog daar? Ik ben zo blij dat wij toen 's ochtends naar huis vlogen!
Maandag was de ergste onweer. Check dit filmpje :D

Wanneer is je wedstrijd, Vientje?

Star heeft echt een lekker koppie, Linda!

Gefeliciteerd met je mijlpaal, Bianca! *\o/*

COOL!!, Stad HD! Was het leuk?

En jij gefeliciteerd met 4 oktober, Aniek :D

Enne, Keesje is 4 maanden vandaag *\o/*

1 maand:
Afbeelding Afbeelding

2 maanden:
Afbeelding Afbeelding

3 maanden:
Afbeelding Afbeelding

4 maanden *\o/*
Afbeelding Afbeelding

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:21

Cynthia, dat zijn echt leuke overzichtfoto's! :j
En als je nu 1maand en 4maanden naast elkaar legt, zit er al behoorlijk verschil in! Leuk!!

Mathilda, heel erg gaaf! Dat is mijn droom ook nog, oooooit een tweespan :~

Aniek, ze heeft heel korte pootjes nu met die buik, hier is de zijkant ;) hihi
(Vandaag voor het eerst tuigje op gehad :) )

Afbeelding

Knolselder

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:53

Fre heeft nu ook van die Teckelpootjes met dat vet dik lijf erop nu :D
Ze ziet er toch goed uit!

Dubbelspan... Moest ik niet zoveel paardjes hebben en meer tijd... Ziet er toch altijd zo leuk uit!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 20:59

Dankje Cynthia! ^_^
En leuk zo weer een maand erbij! Elke maand zo dezelfde foto's maken gaat mij niet lukken, maar geeft wel een mooi overzicht. Vandaag had ik wel weer iemand om te helpen, dus kon ze weer even opstellen voor buikfoto's ;)

Linda, ja op zo'n kleintje lijkt het natuurlijk direct veel dichter bij de grond. Toch vind ik de buik meevallen in vergelijking met die van mij hoor. Maakte vanmiddag ook de grap dat Roos haar buik waarschijnlijk over de grond sleept tegen de tijd ze 11 maanden is. En die is -gok ik- zo'n 50cm groter O:)
Wel heel leuk zo in het tuig! Hopelijk gaat ze dat straks ook netjes doen!

Knolselder, ja hier ook een beetje het tijd probleem (al heb ik er maar 2 lopen), maar als ik wat meer tijd had zou ik in ieder geval Roos wel eens in het tuig willen proberen.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:20

Lijkt mij juist handig, 2 tegelijk trainen :D

Bedankt voor de complimentjes :)

Aniek, kom op met recente foto's dan hihi die buiken wil ik zien ;)

chrisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:26

Haha ja t is wel toevallig. Ik was er van 27e tot 2 oktober. En heb heel woensdag meegemaakt. Maar op die dag zijn we maar naar palma gegaan winkels:) ik zat in cala d'or
Cynthia82 schreef:
stal_HD schreef:
Cynthia82 ik vind thuiskomen ook altijd weer fijn. Lekker thuis bij je eigen ding. Heerlijk.

150 dagen is mooi, Linda :j En ja, echt he.. heeeeeeeeeeeeeeeeeel de winter nog... Maar als ze straks geboren zijn en je kijkt terug, is het toch nog echt snel gegaan..

chrisje20 schreef:
Wel toevallig ik ben ook precies afgelooe week in Mallorca geweest. En IND die onweer regen dag meegemaakt.

Echt waar? Cool!! Van wanneer tot wanneer was je er? Ik van woensdag de 23e tot woensdag de 30e. Misschien lagen we wel naast elkaar op het strand ;) Was jij woensdag de 30e nog daar? Ik ben zo blij dat wij toen 's ochtends naar huis vlogen!

[ Video ]

1 maand:
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

2 maanden:

3 maanden:

4 maanden *\o/*

chrisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:29

Haha je filmpje is leuk. En IND de regen en onweer was minder. Kwam echt met bakken uit de hemel. Maar maandag dinsdag en donderdag was lekker. Vooral maandag en donderdag heerlijk op t strand gelegen. :)

Cynthia82 schreef:
stal_HD schreef:

chrisje20 schreef:

[ Video ]

1 maand:

2 maanden:

3 maanden:

4 maanden *\o/*

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:31

linda2008 schreef:
Lijkt mij juist handig, 2 tegelijk trainen :D

Bedankt voor de complimentjes :)

Aniek, kom op met recente foto's dan hihi die buiken wil ik zien ;)

Ja ja, wordt aan gewerkt! Of nou ja, wordt eerst gewerkt aan de foto's die ik gisteren voor anderen heb gemaakt. Kan daarna pas met goed fatsoen aan "mijn" foto's beginnen natuurlijk ;) Hoop nog even wat te kunnen laten zien straks, maar morgen natuurlijk ook de eerste dag van m'n nieuwe baan, dus kan ook niet te lang door blijven photoshoppen :o

En als je beide al beleerd hebt, is het makkelijk trainen inderdaad. Hier loopt het in tijd om dingen aan te leren/te beleren al spaak haha

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:25

Haha druk met de foto's dus :D

dat probleem ken ik... Het gaat hier ook allemaal niet vlot met beleren, maarja we hebben geen haast :)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:26

Beleren gaat hier prima :D na zes weken er vandaag zelf op gereden, ging al prima. Eerst even de gas er op, daarna ging ze super :)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:50

Haha ja, lekker "uitrusten" in het weekend ;)

Vulina, fijn dat hij het zo braaf doet onder het zadel!

Tja hier is het deels tijd en ook lichamelijke klachten. Deze zomer voor de keuring dus heel veel gelongeerd, maar daarmee ook veel knieklachten weer gekregen. Sinds de Centrale Keuring ben ik weer een stuk mobieler :o
Eigenlijk wil ik Roos nu doorpakken. Die heeft misschien 10x aan de longe gelopen en 5x met een bitje in. Hoeft nog niet eens persee onder het zadel, maar met oog op keuringsklaar maken volgend jaar met veulen aan de voet, zal het fijn zijn als ze nu vast het bit goed accepteert en ook het singeltje en bijzet kent. Dan kunnen we daadwerkelijk aan wat spieropbouw gaan denken tegen die tijd. Alleen dat blijft er steeds een beetje bij nu :o

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:59

Stal_HD wat leuk! Ik heb er momenteel een in enkelspan lopen (ruintje) waar ik vanaf volgend jaar lid word met hem van een vereniging.
Hoeveel cm verschil mag er in de pony's zitten bij een tweespan, weet je dat toevallig?

Cynthia wat leuk zo die foto's! Ik had ook bedacht toen Maquavinci nog bij de hengst stond om dat ook elke maand te doen maar het schiet er steeds bij in.. Vanaf nu maar proberen! :)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:15

Ohhh wat leuk, mennen! Zeker met twee van die leuke bolletjes op pootjes en dan lekker de natuur in, tof :j

Je ziet het buikje wel veranderen zo Cynthia! Leuk :j Hier ook bezig met maandelijkse overzichtsfoto maar is nog niet zo ver he :D

Wij zijn vanavond inderdaad op wedstrijd geweest *\o/* Echt echt echt voor spek en bonen, Miepje begon heeeeel stijf dus ik schoot in de stress dat ze niet goed zou zijn dus daarna gingen we vooral heeeeeel hard want Miep dacht dat ik dacht dat we achterna gezeten werden :+ Het resultaat was dus allesbehalve briljant (174/175 in de L1 :+ ), maar wel waren er maar mooi wel bij :# En na een half jaar alleen maar "therapeutisch tokkelen" ivm blessureleed en geen les had ik ook niet meer dan dat verwacht dus ben er wel content mee.
Heerlijk getut met de dame en was erg gezellig dus prima geslaagde avond :)

Pinda's eerste keer mee op wedstrijd is ook vastgelegd :') :D
Afbeelding

Moeders had er best plezier in <3 *pompidompidom*
Afbeelding

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:26

Jammer van de spanning Vientje! Toch zien de foto's er wel fijn en ontspannen uit!
En mooi voor het archief inderdaad, Pinda's eerste dressuurpasjes!

Hier eindelijk klaar, dus kan nog even snel een preview van vandaag doen. Wel heel snel, want net m'n wekker gezet om 6 uur :wow:
Dat soort tijden ben ik eigenlijk niet voor gemaakt :o

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:51

Afbeelding
Zo komen de mutsies dus aangewaggeld tegenwoordig :o

Afbeelding
Roos met 144 dagen

Afbeelding
Lies met 155 dagen
Lies is trouwens veel breder dan Roos, die dan weer "dieper" draagt tot nu toe. Heb er meer foto's van, maar dat komt later ;)

Afbeelding
En Lies, Roos en ik vandaag precies 5 jaar een powercouple! <3 <3 <3
Zijn ook nog meer foto's gemaakt, maar heeft wat meer uitzoek-tijd nodig. Vorig jaar begonnen met deze "traditie", toen was Lies net terug van haar sportavontuurtje en was het leuk om ze weer bij elkaar te hebben. Wel goed voor mijn gemoedstoestand, van ons drieën, ben ik het afgelopen jaar nog het minst aangekomen O:)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:52

Argh nee dat is ook echt bruut zo vroeg := Niet tof!

De foto's zijn verbazingwekkend ontspannen idd! Was wel bij het losrijden, in de proeven liep ze een flink pak minder hoor.

*edit: gefeliciteerd met jullie samenzijnjubileum! *\o/* Worden echt al lekkere buikjes die twee ja! :j

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 06:29

Vientje, jij dierenbeul! Je pinda al op wedstrijd jagen :') haha

Aniek, mooie foto's zeg!! Knappe (dikke :o ) merries!!
Ik vind het koppie van Roos echt heeeel aansprekend!
Die zijn inderdaad al flink, hihi. Maar nog lang niet zo harig als mijn mini monsters.
Oh en gefeliciteerd met het samenzijnjubuleum :D

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 06:57

Haha, ja verschrikkelijk he zo vroeg...

Vientje, ja als je dan spanning kweekt gaat het juist in de proef mis vaak. Nou ja na Pinda kan je het misschien weer proberen!

En dank jullie!
Roos heeft inderdaad een prachtig koppie, Linda! Val er zelf ook elke keer weer voor. Lies heeft ook wel een lief hoofd, maar iets minder dat typische Welsh ;)
En harig valt nog reuze mee inderdaad. Vorige week nog die snelle shoot gedaan, toen was Roos nog bijna helemaal glad. Daar heeft ze blijkbaar op gewacht, want deze week is ze een stuk pluiziger geworden. Maar deze twee zijn ook nog het gladst van de groep. De wat oudere merrie hier is al aardig wollig, maar zal nu allemaal snel genoeg komen :j

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:42

Prachtige foto's Anniek! Ze doen inderdaad om het rondst. :D
Maar het zijn mooie buikjes! Zijn die van mij toch niet meer alleen zo rond als een tonnetje. :')

Linda jaaa eindelijk foto's van Star! wat is ze leuk! Is ze kleiner of Jupiter of lijkt dat maar zo?
Ze is ook al bijna Halfweg. :j

Vientje wat is jouw merrie mooi wit en die staart! Ze stond er knap op en jullie waren er toch maar mooi!

DL fab vordert al lekker! Dat ze maar opschiet nu inderdaad.

Cynthia dat buikje begint echt al lekker te komen zo! Maar zoals altijd houdt ze het wel bescheiden ( in vergelijk met mijn dikkies toch :o :D )

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:05

Rowan, Hoe is het met Fab?

Pretty, het scheelt niet heel veel. Jupiter is 95cm en Star is 91cm... Maar met die kleintjes is 4cm natuurlijk al best zichtbaar hihi

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:07

Afgelopen weekend rondom de 170 dagen.
Afbeelding

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:16

Linda ik dacht dat star al beleerd was?

Hele mooie foto's aniek!

Ik zag een witje op wedstrijd, en ach volgende keer beter ;)

Fabje vorderd rustig aan :)

Afbeelding
Afbeelding
Foto's van deze ochtend.

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:08

Spannend hoor Rowan. Hoe eerder geboren hoe beter qua weer.

Jammer van de punten, maar toch even een leuke afsluiter en als je maar plezier hebt gehad. Dat is het belangrijkste.

Linda je hebt maar twee mooie merries lopen. Leuk voor in het span samen.

Hoogte verschil met mennen? Ik weet niet wat wel of niet mag, maar een paar cm is niet zo'n probleem. je ziet wel eens grotere verschillen lopen. Maar het mooiste is als ze ongeveer even hoog zijn en ook nog dezelfde kleur hebben. Helaas is de kleur niet gelukt hihihi. Ja ze zijn beiden bruin, maar flirtje heeft ook nog zilver.

Het schijnt zelfs dat als je een paardje wat goed beleerd is voor de kar, je er zo makkelijker een groen paardje naast kunt zetten. Gelukkig kenden deze het allebei al alleen. Chakira en gaya zullen denk ik eerst in dubbelspan komen en later enkel.

Ja leuke dikke buikjes al. van voor lijkt het al heel wat maar opzij valt best nog mee eigenlijk.
flirtje ziet er uit als het paardje van booster. Echter is zij een maand later uitgeteld. :7

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:15

Van de voorkant is het inderdaad erger dan via de zijkant.
Deze is van vorige week daar zie je een beetje het van de voorkant.
Afbeelding

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:13

Fab krijgt haast!