Mella schiet ook lekker op. Loopt nu sinds vadnaag niet meer met harrs (daarvoor een week wel) en zit nu op 305 dagen ongeveer. Als ze het doet zoals eerder blijft t uier nu een weekje a 2 weekjes hetzelfde en dan in een week vullen, harsen en beeb.
Annikab nee hoor absoluut niet. Ik begrijp wel dat mensen er aan twijfelen. Maar als je de merrie zou kennen had je ook geen twijfels. Ze is echt anders
uhmmm ze is 15 mei voor het laatst gedekt, is vandaag op 300 dagen (mijlpaal mini tribal dance! ) het is 11 maart, dus nog 20 van deze maand en dan zou ze met 340 dagen op 20 april moeten bevallen. Vorig jaar deed ze het met 335 dagen.
Ik zal al te rekenen hihi, die van mij loopt een paar dagen voor op die van jou en ik reken 340 dagen en kom ook op 15/16 april uit Maar dan klopt het dus wel als jij 335 rekent
naakt paard...zou wel awesome zijn, na naakt ratten, katten en honden
Casca
Geplaatst: 11-03-14 11:46
Is lastig met knotjes maken voor concour
Ofnee, juist superhandig, heel snel klaar
Jeetje wat rot Tara! Hoe gaat het nu met ze? Schrikken zeg!
En woogy en set: gefeliciteerd met de mijlpaal
Mijn merrie zit vandaag op 290 dagen, ik kan nu wel zien dat het uier wat aan het veranderen is, niet meer die verschrompelde puistjes ergens hoog tussen de achterbenen maar iets meer lege theezakjes dr hing echt niks eerder
Vemke is nu 275 dagen, duurt lang! Ze begint nu wel dikker te worden en haar uier is ook aan het groeien. Was ze vorige keer ook heel vroeg mee.
Ze begint nu ook breeder te worden, haar buik kan je vanaf de voorkant zien, was vorige keer niet zo, toen bleef ze heel smal de hele dracht. Zou er deze keer misschien een hengstje in zitten?
Casu is morgen 300 dagen! Volgens mij is haar uier/tepels nu toch wel een beetje aan het veranderen. Ik kan echt niet meer wachten ookal heb ik het gevoel dat ik niet voorbereid ben
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 11-03-14 13:15
set_elkol schreef:
of een dwarsligger
Dat belooft bij Pret dan...
Tara_13
Geplaatst: 11-03-14 15:04
Vandaag weer bij Tara geweest. Ze staat er best goed bij. Ze heeft alleen een allergische reactie gehad op de medicatie en is even buiten bewustzijn geweest. Ze zag er vanochtend erg moe uit en ze is op de kant van de operatiewond gevallen, dus dat was niet echt bevordelijk voor haar. Verder is de dierenarts tevreden en we hopen maar weer verder op een goed herstel!
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Doet me erg goed
Vandaag een foto gemaakt van de wond, de doek is eraf gegaan tijdens de val
Hopelijk herstelt de wond goed. Ik heb gevraagd hoe het ervoor staat met de bevalling en de wond, maar deze is dan al zo genezen dat dit geen complicaties zal geven.