Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annastasia schreef:LiiNd_Y schreef:annastatsia: ik zal niet zo snel naar het alfa college gaan als ik jou was
Waarom niet?
Ik heb juist hele slechte ervaringen met het noorderpoort. Die hebben niet eens gereageerd ook op mijn informatieaanvraag.
Cynthia82 schreef:Steffi, klopt, ze lijkt alleen een stuk lichter op deze foto's. Zou het afkleden dat lichte?
AGarcia schreef:Haha, over ontsnappen gesproken. Mendy doet het niet, behalve toen de eigenaar haar staldeur niet goed op slot had gedaan, volgende ochtend stond ze bij het hooi te eten.
inowa schreef:wat een mooi veulentje zeg!!
ik had trouwens vanmiddag de jaarling hier gewassen,die is flink aan het verharen en ze was erg vies.
4 witte benen waren heel erg smerig dus daar ook flink op geschrobt
jaarling na het wassen op stal gezet en stal dichtgemaakt.
kom ik net in het schemer voeren en zie ik 2 pony,s staan,dat klopt wel ja...1 witte vlek en 1..huh? winoa is wel veel gekrompen ineens...dat klopt niet?!
ga ik kijken en ja hoor,jaarling buiten en winoa op stal opgesloten.
snap er werkelijk niks van,ik weet wie het gedaan heeft hoor...heb der eens op heterdaad betrapt.
heb der toen eens flink aangesproken maar blijkbaar heeft ze niet geluisterd...
jaarling is weer helemaal vies nu...witte benen zitten weer onder de blubber omdat die niet geheel opgedroogd waren.
echt,ik zweer witte benen af...wil zulke nooit meer hebben hoor!