Mazzel-meid schreef:dat klinkt super zeg.. is misschien ook wel iets voor mij, ik woon best een stukje van de paarden vandaan.. dus dan is het ideaal als je op je mobiel gebeld wordt
Hangt wel een prijskaartje aan......

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mazzel-meid schreef:dat klinkt super zeg.. is misschien ook wel iets voor mij, ik woon best een stukje van de paarden vandaan.. dus dan is het ideaal als je op je mobiel gebeld wordt
KootMiraDrum schreef:shirefan schreef:Hier nog steeds weinig verandering.Als er wat veranderd lijkt het daarna weer te stoppen!!! Zo is het altijd anders, het vorige veulen was er op dag 340 en dat is 2 jaar terug. Het is een mooi dwars ding daarbinnen, zal ze haar hoeven vol aan hebben. een echte dwars ligger!!
Hoe ver is ze nu dan, shirefan?
KootMiraDrum schreef:Mazzel-meid schreef:dat klinkt super zeg.. is misschien ook wel iets voor mij, ik woon best een stukje van de paarden vandaan.. dus dan is het ideaal als je op je mobiel gebeld wordt
Hangt wel een prijskaartje aan......![]()
![]()
![]()
frenia schreef:nou Tinkerbell verwacht een merrietje hoor(maar die moet ook nog wel tot 17 april
)
Amandake schreef:Ik verwacht 7 merrietjes![]()
![]()
Neonlight schreef:Hier wordt een hengstveulen verwacht, maar gehoopt op een merrieveulen.