Mazzel-meid schreef:dat klinkt super zeg.. is misschien ook wel iets voor mij, ik woon best een stukje van de paarden vandaan.. dus dan is het ideaal als je op je mobiel gebeld wordt
Hangt wel een prijskaartje aan......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mazzel-meid schreef:dat klinkt super zeg.. is misschien ook wel iets voor mij, ik woon best een stukje van de paarden vandaan.. dus dan is het ideaal als je op je mobiel gebeld wordt
KootMiraDrum schreef:shirefan schreef:Hier nog steeds weinig verandering.Als er wat veranderd lijkt het daarna weer te stoppen!!! Zo is het altijd anders, het vorige veulen was er op dag 340 en dat is 2 jaar terug. Het is een mooi dwars ding daarbinnen, zal ze haar hoeven vol aan hebben. een echte dwars ligger!!
Hoe ver is ze nu dan, shirefan?
KootMiraDrum schreef:Mazzel-meid schreef:dat klinkt super zeg.. is misschien ook wel iets voor mij, ik woon best een stukje van de paarden vandaan.. dus dan is het ideaal als je op je mobiel gebeld wordt
Hangt wel een prijskaartje aan......![]()
![]()
![]()
spannend joh, moet gewoon vanavond !!
(maar die moet ook nog wel tot 17 april
) 

frenia schreef:nou Tinkerbell verwacht een merrietje hoor(maar die moet ook nog wel tot 17 april
)

(Ik denk Blos een hengstje, Spirit een merrietje.. Maar misschien ook niet
)

Amandake schreef:Ik verwacht 7 merrietjes![]()
![]()

Maar heb zo'n gevoel dat Blossom of Spirit zich daar niet aan gaat houden
Nouja.. Als ze maar gezond zijn!

Misty gaat het veulen zondag uitpoepen,in het zonnetje!!
Dat deed die van mij ook 3 jaar terug..sprong aan 10 maand dracht doodleuk over de omheining van 1m30..terwijl de poort ernaast open stond!

Neonlight schreef:Hier wordt een hengstveulen verwacht, maar gehoopt op een merrieveulen.
.
ben benieuwd of ze nog verandert of dat het nu voor heel gauw is 
(en maar een drachtige merrie meer
)
)
uier is flink in wording
zal morgenochtend eens foto's proberen maken 
ik verwacht er ook nog 2

wat een uier zeg, denk je zelf dat het nog lang duurt?
bij Shak is er ook niks spannends aan 

ik mag er wel gewoon aankomen. Verder begint ze een heel eind voor haar uier, op haar buik veel vocht vast te houden en ze waggelt een beetje zuchtend door de wei