Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Volgens mij zijn de uiers nog niet overtuigend aanwezig

Erg beschaafd en netjes. Zelfs met aanwijzing kan ik ze niet vinden

en bovendien krijgen ze het van al dat water gewoon koud 

Dana01 schreef:Cayusejuhh schreef:brrrrrrr krijg gewoon een kippevel gevoel er van
hahahaha hoe reken jij trouwens Cayusejuhh??
als ik 300 en het aantal dagen dat Cheyenne nog moet bij elkaar optel, kom ik op 333 dagen uit......wel een leuk getal trouwens
ze is 3 keer gedekt. en ik heb de middelste dekking gepakt. 
anneliesdj schreef:Zijn er al veulentjes? Of wachten ze op de warmere maanden?
@ Antoontje: Is ze wel gescand op een tweeling? Ik wil je niet bang maken maar mijn merrie was ook zo dik 2 jaar geleden en was wel gescand maar had toch een tweeling, zijn 6 weken te vroeg geboren en allebei dood gegaan tijdens de geboorte.
Het was haar eerste keer dat ze drachtig was dus ik wist ook niet of het normaal was voor haar dat ze zo dik werd, maar ik heb vanaf de 8e maand al gezegd dat het een tweeling was maar niemand geloofde mij('ze is toch gescand?') maar ik had dus wel gelijk achteraf.

!?

Echt niet normaal! En wat heeft ze een mooie staart
En ze drupt nog steeds vrolijk door met melk
. Ik ben heel benieuwd hoelang ze dit veulentje nog binnen weet te houden. Krijg je vaak vals alarm? (omdat je het hebt over gebroken nachten)

Lijkt me niet echt super handig gaan
Vind Macy het eigenlijk niet erg om een birthalarm om te hebben. Want jou merries zijn niet bereden toch? Ik kan het me ook voorstellen dat de jonge merries het helemaal niet fijn vinden dat ze zo'n ding om hun buik krijgen! Hoe pak je dat dan aan? Of vinden ze dat bij jou niet erg? Het kunnen natuurlijk ook gewoon hele makkelijke paraden zijn