Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het stuk met een tang eruit getrokken en naar de dokter. Nu aan de antibiotica en hopen dat het niet ontsteekt. Kon ik even niet erbij gebruiken
wat een leuk nieuwsgierig hoofdje van Jazzy
. Heb je eigenlijk al een beslissing gemaakt rond houden?
en erna nog 4 eind mei/juni.
. Ze hadden underling gewed wanneer Lexie zou bevallen. De jongste dochter had het juist dus die mocht kiezen. Vandaag zijn ze al even langs geweest.

. Ik slaap sowieso wel altijd slecht. En nu probeer ik echt te rusten wanneer het gaat. Het zijn allemaal eigen fokmerries. Maar Lexie was verkocht toen ze al drachtig was in het najaar. Ze is hier blijven staan om te bevallen en dan dadelijk nog even wat door te rijden. In de zomer verhuizen ze dan naar de nieuwe eigenaar. nieky1993 schreef:Ik kan overleven op weinig slaap. Ik slaap sowieso wel altijd slecht. En nu probeer ik echt te rusten wanneer het gaat. Het zijn allemaal eigen fokmerries. Maar Lexie was verkocht toen ze al drachtig was in het najaar. Ze is hier blijven staan om te bevallen en dan dadelijk nog even wat door te rijden. In de zomer verhuizen ze dan naar de nieuwe eigenaar.

. Sterker nog, volgens mij loopt ze zelfs voor op haar 2 voorgaande drachten. Ik heb toevallig van alle drachten uierfoto's op dag 323.
Is Satinka nog van jou? Vind de palomino nakomeling van haar zo knap. Heb je daar een recente foto van? Serieus overna gedacht of ik niet een stalletje voor haar vrij had
Schiet bij jou ook al op, duurt niet lang meer. Heb je een beginletter? Ik begin voor de dracht al met namen opschrijven in mijn kladblokje
)
Ze ziet er goed uit 

)

nieky1993 schreef:Annash Je trainingspaard haar uier groeit goed. Denk je dat Carlijn nu langer gaat dragen?
Kabayo schreef:Annash blijft bescheiden he. Haar uier doet wel wat. Ben benieuwd wat haar plan is haha. Carlijn heeft echt een zoete blik