Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caesar schreef:jolandje schreef:tammiebels wat een knap kind![]()
even vraagje: ik zie hier zoveel veulens die al direct een halster om krijgen, is dat noodzaak of handigheid? ik doe dat meestal wat later pas
Ik ook altijd. Vind die hoofdjes en halsjes altijd nog Zo teer in het begin, en ze stuiteren dan toch nog Alle kanten op.
jolandje schreef:tammiebels wat een knap kind![]()
even vraagje: ik zie hier zoveel veulens die al direct een halster om krijgen, is dat noodzaak of handigheid? ik doe dat meestal wat later pas
jolandje schreef:oke, leuk om te lezen waarom jullie dat zo doen met die halstertjes, bij mij hoeven ze niet zo snel van de wei af, dus hoeft niet echt snel een halster om, maar ligt ook aan het veulen, de een gaat wat makkelijker dan de ander
tammiebels schreef:jolandje schreef:oke, leuk om te lezen waarom jullie dat zo doen met die halstertjes, bij mij hoeven ze niet zo snel van de wei af, dus hoeft niet echt snel een halster om, maar ligt ook aan het veulen, de een gaat wat makkelijker dan de ander
Juist ook omdat wij aan die weg zitten gaan ze bij mij s'nachts op stal. Dan weet ik zeker dat er niets op straat kan komen. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat twee paarden van ons de straat over zijn gegaan. 1 daarvan is op de motorkap van een auto terecht gekomen en wonder boven wonder had die alleen een wond aan het hoofd die met 5 hechtingen klaar was. Ik durf het gewoonweg niet