Hier nu geen nieuws ga zo naar stal.. Wilde alleen kijken hoe her met kleintje van sa ging..
En dan lees ik dat bericht dat is echt schrikken... Ylona ik wil je heel veel sterkte wensen... Een wonden zijn de wereld niet uit onthou dat goed Het is een vechter!! En hij vangt jullie kracht om te vechten omdat jullie dat voor hem.doen!! Ik wil Jou een dikke knuffel geven En ook hier draaien de duimen voor jou her kleintje en de merrie!! En wat top dat je in deze situatie toch nog een update geeft aan ons
SA ik schrik gewoon van je bericht. Tranen in mn ogen, heel ve sterkte en hopen dat ie het red!
DendroFleur
Geplaatst: 17-02-13 22:05
Hoop dat die kleine iedereen versteld doet gaan staan. Sterkte met hem.
Vandaag even lekker dek bij Tabitha eraf gehaald en gelijk de singels langer gemaakt. Ze moet nog een kleine maand, schiet dus op. Heeft nog een bescheiden buikje maar ze is normaal heel strak dus zou ook niet een ballon verwachten
SA, ik duim dat die er weer wat bovenop komt.. wat een berichten zeg Veel sterkte vanuit België gewenst!!!
Tjinta
Geplaatst: 17-02-13 23:38
Ohhh Snotver SA dat is echt niet goed! Had vandaag nog niet bijgelezen en dacht snel nog even kijken of Whisper of Bonita wat gedaan hebben. Nou nee, maar dit wil je ook niet lezen.
Hier planning vanaf morgen te gaan waken. Uiers waren vandaag aardig aan het vullen. Ze heeft 2 uur In De wei gelopen daarna waren de uiers voller dan er voor. Stal eigenaar kijkt om 12 uur weer En hebben dan contact