Hier nog wachten tot volgende maand het komt dichtbij.
Eefiepeefie
Geplaatst: 06-03-12 00:55
Gefeliciteeeeerd!!
Urtiga gister, ze begint eindelijk wat uier te krijgen. Meerdere mensen die last hebben van merries die de rest van de kudde bespringen? Hier wel namelijk, ze kan zich echt gedragen als hengst blazen, briezen, opgeblazen nek, stampende voorbenen en als het even kan springt ze er bovenop of rent er keihard achteraan. Zou er dan toch een manneke in zitten?
Diane_Basje
Geplaatst: 06-03-12 01:17
Marije gefeliciteerd! Zag in het andere topic de foto, wat een schatje weer zeg!
Edit; blij met een merrie uit je amerikaanse combi? Of had dat niet uitgemaakt.
Bedankt voor de felicitaties! Weer een merrietje, had eigenlijk gehoopt op veel hengstjes dit jaar maar alles is gezond dus dan valt er niets te klagen
Luckystory
Geplaatst: 06-03-12 01:30
Knap kind Marije. Proficiat!
En nog enkele die het vannacht en de rest van de week spannend gaan maken.
Ik vraag mij soms ook af in hoeverre je aan het gedrag van de merrie kan zien of het veulen een hengst of een merrietje wordt. Als ik moet afgaan op mijn merrie haar gedrag vermoed ik ook een hengstje. Niet dat ze dekt ofzo, maar ze is wel erg veranderd qua gedrag.
ahh marije! wat een mooierd!! gefeliciteerd met weer een gezond veulen erbij! als merrie hengstegedrag vertoon als een hengstveulen is krijg waika dit jaar weer een hengstveulentje