[HK]Het Dikke Buiken Topic 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:59

Ik moet zeggen dat ik me zeer moet beheersen om toch niet zijn manen weer kort te scheren, want hij loopt
wel een beetje voor gek zo. _O-

Cemlys

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:00

beetje wel... :D

Mijn hond spoort niet, springt ie plots op mn schoot, ding weegt 30kg, dat wil niet meer (maar moet toegeven dat het hem wel gelukt is, hij zat netjes rechtop op mn schoot )

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:02

haha ik heb hier ook zo'n mafketel. Pupsel van 7 maanden, 20 kg (al 5 kg zwaarder als zijn mama) en denkt dat hij een schoothondje is := en energie voor 40 8)7

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:03

http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFr ... 11_039.jpg
dit tasje gekocht, ding helemaal blij, dacht hij dat ik een of ander leuk pluche speeltje meehad voor hem. hangt nu veilig hoog aan de kapstok, waar hij uiteraard onder zit te wachten om zn ding alsnog op te eisen, ik mag echt niks met bont tevoorschijn halen of hij wordt gek... :') :') :')

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:04

zitake schreef:
ah we zien nog wel, in principe moèt ze niet naar keuring dit jaar. :) het is ook een drama om bij haar manen te trekken. àls we ruzie krijgen is het dan. Wordt ze echt gemeen, meestal zet ik ze dan tussen de twee containers vast, maar ze heeft er geen probleem mee me overal tegenaan te gooien met haar dikke kont, ze weet als ze dicht op mij en de container komt te staan ik geen manen uit kan trekken. :(

Logisch...... zullen we jouw haren eens uittrekken? :(

;)

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:09

zitake schreef:
dit tasje gekocht, ding helemaal blij, dacht hij dat ik een of ander leuk pluche speeltje meehad voor hem. hangt nu veilig hoog aan de kapstok, waar hij uiteraard onder zit te wachten om zn ding alsnog op te eisen, ik mag echt niks met bont tevoorschijn halen of hij wordt gek... :') :') :')

_O-

heb hier een filmpje van die mafketel van ons, zie wat een energiebom dat is en zo is hij dus ook in huis kun je het je voorstellen 8)7
http://www.youtube.com/watch?v=L3XW-0nZGHk

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:13

melanie_h schreef:
zitake schreef:

_O-

heb hier een filmpje van die mafketel van ons, zie wat een energiebom dat is en zo is hij dus ook in huis kun je het je voorstellen 8)7
http://www.youtube.com/watch?v=L3XW-0nZGHk

Jee dat is pas een waardige tegenpartij voor de mijne, zelfde tactiek (hou gewoon je mond de hele tijd open, valt vanzelf wel een keer wat in ;)), zo gek als een achterdeur en blijven gaan :D mag ik hem lenen (of nog beter: wou je de mijne lenen ;)).

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:19

Ik vind je eerste idee eigenlijk het beste :')
Ach voor de rest is hij eigenlijk heel lief _O-

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:27

Onze dames hebben allemaal mooie lange manen, en die hoeven er gelukkig ook niet af voor shows, aangezien de manen en staart daar juist lang horen te zijn. Gelukkig, want ik vind het helemaal niets van die korte manen :o

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:31

Ik vind het opzich wel heel mooi als ze in showtoilet staan, maar lange manen vind ik ook erg mooi :j
Hier is dus onze punker als hij in showtoilet staat :D
http://yfrog.com/jkbonfire6j

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:33

Maar jij laat de manen toch ook gewoon lang, en dan alleen achter de oren weg scheren, of zie ik dat nou verkeerd?

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:33

Haha, Melanie, die kleine wil ook meedoen, maar het is hem/haar toch iets te gek volgens mij. Leuk filmpje!
Onze "snukkel" gaat met me mee naar de wc en dan gaat ie zich vreselijk aanstellen, enorm grote mond, heel hard kwispelen, net zo lang tot ik een leeg rolletje voor hem gooi. Met dat rolletje is ie vervolgens een kwartier in de weer, keihard grommend alsof hij een megagrote prooi heeft gevangen! Kleine helden zijn het!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:36

melanie_h schreef:
Ik vind het opzich wel heel mooi als ze in showtoilet staan, maar lange manen vind ik ook erg mooi :j
Hier is dus onze punker als hij in showtoilet staat :D
http://yfrog.com/jkbonfire6j

Lijfje ook geschoren? Prachtig is tie!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:38

Al_Zawraa schreef:
Maar jij laat de manen toch ook gewoon lang, en dan alleen achter de oren weg scheren, of zie ik dat nou verkeerd?

Ja ik laat de rest van de manen idd wel lang. En achter de oren een heel stuk weg. Net zoals de arabieren zeg maar.

Kootmiradrum, dank je :o ja zijn lijfje is ook geschoren dan :j

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:40

YSR1971 schreef:
Haha, Melanie, die kleine wil ook meedoen, maar het is hem/haar toch iets te gek volgens mij. Leuk filmpje!
Onze "snukkel" gaat met me mee naar de wc en dan gaat ie zich vreselijk aanstellen, enorm grote mond, heel hard kwispelen, net zo lang tot ik een leeg rolletje voor hem gooi. Met dat rolletje is ie vervolgens een kwartier in de weer, keihard grommend alsof hij een megagrote prooi heeft gevangen! Kleine helden zijn het!

Oja daar kunnen ze zich zo leuk mee amuseren :D

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:43

Ja, idd zo staan ze er bij ons ook bij voor de shows :)
Wel een knappe man hoor!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:45

Dank je, Ik ben zelf ook helemaal weg van arabieren prachtig vind ik ze. Daarom heb ik de verkleinde versie :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:49

ik heb vandaag gereden op Ravina,maar ze had er geen zin meer in volgens mij. ze wilde steeds maar stappen en zag er een beetje uitgeblust uit. galop blijft wel vlot gaan,maar het voelde anders als anders allemaal...........ik zit te twijfelen om haar met verlof te doen,en de wedstrijd volgende week zondag af te zeggen

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:00

Snoevie, Je zult haar zelf wel het beste aanvoelen en als je idd het idee hebt dat het haar te zwaar gaat worden zou ik haar zeker lekker zwangerschapsverlof gaan geven ;)
Ik moet zeggen hier doen de zwangere dames eigenlijk heel weinig :o alleen Blue die word nog wel iedere week eventjes onder het zadel gepakt, maar dat komt omdat zij op het moment ingereden word en als rijpony voor mijn dochtertje moet gaan dienen straks na haar veulentje. opzich gaat het nog steeds goed, maar het is dan ook geen zware inspannng die ze moet leveren. Als het goed blijft gaan wil ik haar januarie nog laten lopen en dan met zwangerschapsverlof te sturen :D
Belletje gaat af en toe eens in het tuig omdat ik haar graag wil beleren voor de sulky, maar dat is maar zo effetjes dat ik dat niet echt beschouw als werk :D Alleen Aranka die is al een aantal maanden echt met verlof!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:03

wanneer is Blue uitgerekend?ik had inderdaad eerst ook nog bedacht om in januari nog door te rijden,maarja je weet nooit hoe t loopt

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:07

Blue moet omstreeks 19 maart. Haar buik is de laatste weken echt enorm aan het worden :=

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:13

oh Ravina is pas 29 april uitgerekend. spannend,en leuk dat je merries buik zo lekker gaat groeien,ik krijg hier ook overal opmerkingen over Ravina's omvang,maar zelf zie ik het nog niet zo erg

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:26

Meld zich hier ook maar eens weer, na lange lange tijd...
Wel leuk om nu buikjes te gaan zien.
(was niet meer nagecontroleerd op dracht na 3 maanden, dus dacht voordat ik
weer in topic val even zeker weten of ze drachtig is.
Maar gezien rare buikje, is het of dracht, of ze mankeert wat :+ , hou het op het eerste.)

@Snoevie, in sept/okt had Sjol geen zin meer om te lopen, echter nu weer wel.
Ach hormonen... :+
Niet dat ze nu veel doet, maar ze loopt weer lekker door, toen was ze niet vooruit
te schroeien.

Wachten tot werpen duurt lang. :D :o Ben zo benieuwd, jullie waarschijnlijk ook allemaal.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:28

Sorry, heb even niet bijgelezen, ga ik morgen misschien wel even doen. Heb het erg druk gehad en zit nu helemaal gaar op de bank te zitten... Zo lekker maar lekker naar bed!

@ KMD, had je trouwens gehoord van de deur?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:29

ja reken maar,ik kan echt niet wachten tot t zover is.
ik hoop dat het veulen net zo'n lieverd als Ravina is,en als hij/zij dan een beetje de looks van papa meekrijgt,dan ben ik helemaal blij