Goeiemorgen iedereen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:Ik heb trouwens wel heerlijk geslapen
Van een uur of 2 tot half 8. Geen alarm dat af is gegaan, pas om half 8 rolde ze een keer.
Bedankt Macy, nu kan ik er wel weer een dag of 3 tegenaan
pluizebol schreef:goeiemorgenwat een gek beest heb je toch! nog geen veulen...ik heb wel een idee....als je zusje nou aan de ene kant van macy gaat staan, en jij aan de andere zijde....tel je tot 3 en bij 3 drukken jullie beiden op haar buik....misschien horen we dan wel een plop en is het veulen er????idee???anders weet ik het ook niet meer
was junior de kat er niet meer om haar te coachen kan ook nog, of ze wil gewoon buiten bevallen????ik draai me iig nog een keertje om, moet de nachtdienst in dus...
Nienke schreef:Hebben jullie dat nou ook? Als je 's ochtends wakker wordt, dat je bijna zeker weet dat je telefoon er mee op is gehouden en de computer uitgevallen, want het kán gewoon niet dat Macy het weer een nacht heeft volgehouden![]()
FennekeR schreef:Ik dacht vannacht in huis wat te horen dus.... ik zat rechtop in bed en dacht: "Macy", ik nog gekeken of ik zusje zag, maar nee hoor...... niets aan de hand.
Maar...... vandaag komt er een veulen.
cheyenne01 schreef:tuurlijk overal behalve bij cheyenne en macy....
FennekeR schreef:Sjoert, ik zou vragen of je mobieltje aan mag blijven![]()
Kom op, voor een veulen! Moet kunnen.
Sjoert schreef:FennekeR schreef:Sjoert, ik zou vragen of je mobieltje aan mag blijven![]()
Kom op, voor een veulen! Moet kunnen.
Nou, daar zijn ze denk ik toch niet zo blij mee...
Ik kan het natuurlijk altijd even vragen.
Dan zal ik ook meteen vragen of ik andere mensen mag bellen omdat ik in een belboom zit.