Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Patoucha

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 22:49

We hebben een merrieveulen! om 22.10 geboren
kom straks foto's plaatsen nu weer snel naar de stal! *o/* Party!!

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 22:52

HIEPERDEPIEP HOERAAAAA *o/*

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 22:55

Patoucha schreef:
We hebben een merrieveulen! om 22.10 geboren
kom straks foto's plaatsen nu weer snel naar de stal! *o/* Party!!

VAN HARTE MEID!!!

Verdorie, ik zie ze allemaal veulens krijgen. Boos!

Orri???? Schiet es op meid!!!! Koe

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:01

Gefeliciteerd is dan nog vlot gegaan na je laatste berichtje en je had het goed gezien ben benieuwd naar de foto's!!!!! Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:04

Gefeliciteerd Patoucha!
Alles goed met moeder en dochter?

@Tyrza, misschien even op de wagen zetten en over wat drempels scheuren? Nagelbijten / Gniffelen
Ik bedoel, 11 maanden wachten is lang zat, daarna mag je vals gaan spelen als merries dat ook doen....

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:08

Ik ben al een paar keer met een plastic zak aan een zweep de stal in gegaan... }> maar nee hoor Haha! Haha! Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:19

Party!! Gefeliciteerd Patoucha Party!!

Ik zit beetje te denken wat moet ik gaan doen. Drie keer de wekker vannacht zetten en @ cam kijken?

- Slappe banden
- Open lange vulva
- Flanken zijn ingevallen
- Alleen nog geen spenen, maar die kunnen binnen een half uur vollopen.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:23

Patoucha GEFELICITEERD!!

Wow Phia, die is echt van het kaliber duwen anders komtie dr niet door...haha dat ervaarde ik laatst met Pyb ook, nam dr mee en ineens voor dr stal ging ze langzamer (ik stond al in de stal), dus ik kijk om van; hallo loop je efjes door...maar zei maar niks, want zag haar me toch door die opening duwen, moest mn lach gewoon inhouden. Arme dingen Cool

En Reinou, Friet moet straks denk ik ook gerold worden, pfieuw.

Zou wat zijn als Odess en Pyb nu maar eens met elkaar in gesprek gingen, gok zelf op zondag, maar aangezien dat ook weer zo dichtbij is al, ga ik toch ook ergens voor maandag.

Vandaag Thos maar eens laten staan, nou ja staart en benen gewassen en even gepoetst maar niet gereden (had even geen puf meer) en Pyb maar lekkere poetsbeurt gegeven. Moeten natuur op positieve manier helpen Tong uitsteken....eerst alle haren er maar eens flink uit, toen lekker gerost en wat met mn vingers er over heen gemasseerd....mevrouw genoot werkelijkwaar. Uiers nog maar eens schoon gemaakt, normaliter werd ik weg gemept als ik er aan kwam, dit keer niet....er werd zowaar een 'ga door' bekkie getrokken. Ook net voor dr uier vond ze echt heerlijk om even flink gerost te worden.

Verder moeten de uiers nog net dat kleine zetje hebben, maar ze zijn wel voller dan eergister. Vulva wordt ook al iets dikker en losser, dus wie weet is het nu toch echt op weg...wij zijn er in ieder geval klaar voor (want de hoop op een mooi droog land waar het gras weer aangroeid hoeven we niet op te gaan wachten met dit geweldige NLse weertje Boos! )

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:36

Patoucha, gefeliciteerd! Netjes op het moment dat jij het wilde afgeleverd.
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 00:30

@ Patoucha: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Toen ik je eerste berichtje las dacht ik meteen: dat deed Siena net ook bijna allemaal. Schrapen, onrustig, bijna gaan liggen en ineens naar voren springen Nagelbijten / Gniffelen en wat ze vooral deed wat er bij jou dan niet bij stond is haar kont en buik schuren (doet ze al wel vaker).
Maar ze was dan ook de hele dag niet op de wei geweest, vanwege de regen. Dus ze was daarvan een beetje errug chagerijnig. En haar stal was ook zo goed als leeg, m'n vader was er om 18:00 uur nog geweest om te voeren en had ook flink veel hooi gegeven en zei dat toen de stal helemaal vol lag, nu was het echt bijna leeg. We hadden het idee dat ze vooral zo onrustig was vanwege de honger. Toen we haar weer hooi bij gaven leek ze weer happy en heeft ze rustig gegeten. Het voer is deze week niet aan te slepen. Ik kan me voorstellen dat een merrie voor de bevalling veel meer nodig heeft, hebben meer van jullie dit idee?
Verder zat er op de spenen iets prut, maar op de foto kon je dat niet eens zien zo klein was het. Ze stonden ook nog niet uit elkaar en er leek geen spanning op te staan.
De vulva was normaal, heel klein beetje vochtig onderaan.
De banden waren kei hard.
Ik ga weer opstaan om 6 uur, ik hoop dat dat vroeg genoeg is Bloos

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 00:34

euhm...Odess heeft vm/begin vd avond ofzo voor het laatst gepost dat de vulva een stukje open stond...en daarna niet meer gepost???
Zou het dan eindelijk???? Haha! Haha! Haha!

Ik word nu toch ook wel zenuwachtig...was wel weer voor het eerst sinds een week dat Siena zich zo gedroeg, maar helemaal geen kenmerken van banden, uier, en vulva.
Help me, wat moet ik doen vannacht?

(slapen denk ik toch maar)

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 00:36

Patoucha, van harte meid!!!! Ik ben benieuwd naar de foto's!!

Tyrza, nog steeds helemaal niets?? Ook geen tekenen van?

Faniek, spannend. Wat jij beschrijft heeft odess ook allemaal! Ik moet nog veel leren, Odess heeft namelijk ook erg ingevallen flanken (vooral bovenin) is dit een teken dan?

Goed we hebben weer harsdopjes!!! Vulva dik en gezwollen!! Banden alweer een stuk slapper!! Onrustiger dan normaal, maar niet extreem. (heb ook niet het gevoel dat ze me dat gaat laten zien) Verder ingevallen flanken en ineens een hele lieve merrie. Ik ga vanacht een keer om 3 uur uit, wat zouden jullie doen?

@ Sjen, nee dus. Je was me net voor. Het was net heeeeeeeeeeel gezellig met een vriendin van me!

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 00:42

Nou, even tijd voor het verhaal;

Vanf 21.00 uur werd ze erg onrustig, steeds rondjes lopen, schrapen, om 22.00 uur hoorden we op de cam water lopen terwijl ze niet stond te plassen. Water gebroken! En ja hoor een paar tellen later ging ze liggen en weer persen. Alles is goed gegaan (en snel!) want om 22.10 uur is het veulen geboren. Het is een bruinbont merrieveulen en ze heet Jeske. Nageboorte is inmiddels afgekomen en compleet, veulen heeft al gemest, geplast en gedronken dus alles in orde met allebei. Moeder is superlief voor haar veulen gaat zelfs met haar achterbeen omhoog staan en duwt haar veulen zelf naar de uier. En dan staat ze zachtjes tegen haar te 'pruttelen' Zooooo schattig...
Hierbij alvast wat foto's, buitenfoto's volgen nog. Helaas geen foto's van de bevalling (fototoestel vergeten Boos! ) maar ik heb wel alles op videoband. Nou, hier komt ze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 00:49

Ach wat een droppie! Wie is de pappa van het veulen?

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 00:52

Odess schreef:
Ach wat een droppie! Wie is de pappa van het veulen?

Het was een wilde dekking door een tinker Haha!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 00:53

Haha, uit een luxe merrie? Wel met een erg mooi resultaat!! (foutje??)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 01:22

Ik kom net terug van stal..
Nance is wel wat onrustg, temperatuur is normaal, vulva hetzelfde er is alleen 1 verschil.. ze geeft melk.
Heb een uur liggen dutten daar en ga nu maar even slapen, om 4 uur staat mijn wekker weer

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 02:14

Had visite. Hier nog geen veranderingen.

@ Patoucha
Gefeliciteerd!! Veel geluk!!!

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 02:25

Odess schreef:
Haha, uit een luxe merrie? Wel met een erg mooi resultaat!! (foutje??)

Haha! ja idd foutje...

wendyelst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:13

patoucha gefeliciteerd Haha! *o/* wel apart zown kruising maar dat is juist ook wel weer leuk Haha! Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:25

GEFELICITEERD Patoucha super schattig veulen Lovers
Tyrza: je ben niet de enigste Slapen tigra zit nu ook al op der 9de dag overtijd nog steeds niet. het enigste wat nog onbreekt is kegelen.
Yoline: Wow! dikke buik heeft die fjord al. wel leuk om te zien dat er nog best veel verschil is in de bouw van een fjord

Faniek,Sjen, Odess en tyrza succes met de merries! (en de rest die ik vergeten ben! )

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:29

Gefeliciteerd Patoucha!!!! ziet er goed uit.

Mijn merrie is ook al over tijd maar ik maak me niet druk dat deed ze de vorige keer ook ik denk dat het donderdag komt Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:31

_Michelle_ schreef:
Weet iemand hoe het zit met Unique van GribaldiFAN? Die zit ook al over de uitgerekende datum heen... Ben zo benieuwd watvoor veulen daar uit komt aangezien mama zo mooi is Haha!

vannacht geboren een donkerbruin hengstveulen met 4 witte voetjes. Haha!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:31

Damn, vannacht weer een veulen bij een kennis van me geboren Boos!

Uiteraard van harte! Ja Ben echt jaloers aan het worden met al die leuke veulen die geboren zijn!

Toch heb ik een beetje hieperdepiep gevoel. Vraag me niet waarom, maar er hangt wat in de lucht!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:33

Merilyn : dat zou dan een perfecte timing zijn voor jou
Ik hoop eigenlijk op in het weekend. doordeweeks kan ik niet waken namelijk. want dan heb ik school en ze is niet van mij dus dan moet ik al m'n spullen meenemen daarheen.
Der vulva is wel al bijna tot der poepgat open en heeft een waterbed Wow!

Tyrza: gefeliciteerd