kom straks foto's plaatsen nu weer snel naar de stal! *o/*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Patoucha schreef:We hebben een merrieveulen! om 22.10 geboren
kom straks foto's plaatsen nu weer snel naar de stal! *o/*

Gefeliciteerd Patoucha 
....eerst alle haren er maar eens flink uit, toen lekker gerost en wat met mn vingers er over heen gemasseerd....mevrouw genoot werkelijkwaar. Uiers nog maar eens schoon gemaakt, normaliter werd ik weg gemept als ik er aan kwam, dit keer niet....er werd zowaar een 'ga door' bekkie getrokken. Ook net voor dr uier vond ze echt heerlijk om even flink gerost te worden.
)
en wat ze vooral deed wat er bij jou dan niet bij stond is haar kont en buik schuren (doet ze al wel vaker).
) maar ik heb wel alles op videoband. Nou, hier komt ze:Odess schreef:Ach wat een droppie! Wie is de pappa van het veulen?
Odess schreef:Haha, uit een luxe merrie? Wel met een erg mooi resultaat!! (foutje??)
ja idd foutje...
*o/* wel apart zown kruising maar dat is juist ook wel weer leuk

tigra zit nu ook al op der 9de dag overtijd nog steeds niet. het enigste wat nog onbreekt is kegelen.
dikke buik heeft die fjord al. wel leuk om te zien dat er nog best veel verschil is in de bouw van een fjord
_Michelle_ schreef:Weet iemand hoe het zit met Unique van GribaldiFAN? Die zit ook al over de uitgerekende datum heen... Ben zo benieuwd watvoor veulen daar uit komt aangezien mama zo mooi is

Ben echt jaloers aan het worden met al die leuke veulen die geboren zijn!