Ja ze vinden gaan liggen vaak nog eng in het begin, maar belangrijk dat ze gaan liggen en slapen. Anders raken ze uitgeput en krijgen ze dikke beentjes. Misschien dat je het vandaag nog een paar keer moet doen voor ze zelf durft te gaan liggen.
AZ, wat zijn je dames toch rond van voren terwijl ze van de zijkant reuze meenvallen. Ze hebben wel altijd uitstraling op de foto's.
Pomski, ik wilde ook op jouw skippybalfoto reageren maar dat is niet meer nodig zie ik. Gefeliciteerd met je dametje en fijn dat alles goed is gegaan. Schattig hoofdje heeft ze.
nieky1993 Heerlijk even lekker rennen. Schattig dat halstertje bij Djazz
Djazz leuk samen Zilver en Minthe
nayla gelukkig dat je het zo snel kon regelen.
Al_Zawraa wat een bolletjes heb je toch van voren gezien, van opzij valt het best wel mee, Maar prachtige foto´s in de sneeuw Hier hadden we daar niet genoeg voor helaas.
moner fijn dat Princess goed is hersteld. Goed dat je d'r een dekentje hebt omgedaan, zeker met dit weer steeds. D'r energie kan ze wel beter gebruiken nu. Ik snap je angst van de wolf wel en die kleintjes.
AM_Horses uier is al mooi begonnen bij Odilia en Nigrante
Pomski gefeliciteerd Wat een schattige foto waar ze heerlijk ligt te slapen
Wij krijgen eind van de middag de uitslag of het Rhino is of niet. Ik duim heel hard dat het niet zo is en gewoon pech. Het veulen was al wel dood tijdens de geboorte. Super sneu
2 jaar geleden kreeg veroon op deze dag (336) haar veulen na een week of 2 af en aan harsen enz. En nu.. tja we wachten maar braaf verder . Er ontwikkelt zich wel wat, best veel verschil met gisteren en haar ongelijke cups zijn bijgetrokken maar nog geen hars of iets.