goldenarrow: Mijlpaal! Super fijn dat ze veilig is! En inderdaad wel slim om een keer met singel te oefenen. Ik heb de melders aan het halster. Mooi trouwens, een beukenhaag om de paddocks. Wel heeeel veel snoeiwerk

cp112: Ach nee hé, wat sund. Heel verdrietig, en al zo af. Sterkte.

AM_Horses: Ik wist helemaal niet dat Sammie had verworpen. Wat jammer, zeg

Cynthia82: Knappe merrie. Lekker hoor, al op het gras. Wel spannend, droes op stal. Ik snap dat je daar zenuwachtig van wordt. Sneu dat Idris ziek is geweest en z’n Shetland maatjes ook. Gaat het alweer beter?
Knolselder: Wat een leuke spikkel. Al hard op weg! Fijn dat de twijfel weggenomen is. Zo’n opluchting als er beweging is!
Kabayo: Wat heftig om te zien, zeg. Iedere fokker’s ergste nachtmerrie om zowel veulen als moeder te verliezen

MelissaV: Zolang het maar veilig is, kan draad toch prima? Ze hebben snel genoeg door dat ze erbij uit de buurt moeten blijven als ze er een keer een tik van hebben gehad. Belangrijkste lijkt mij is dat het laag genoeg is zodat ze er niet onderdoor kunnen.
mooney: Wat een boef op dat filmpje

Moosss: Zo, dat is een flinke lijst! Succes ermee! Leuke paarden heb je!
JDVL27: Wat sneu, zeg. Sterkte met het verlies.

Libera: Mooi hekwerk, maar het knappe veulen viel me als eerste op!

Luna2006: Jaaaa! Een hengstje! Gefeliciteerd!

xYaartje: Fijn dat het goed gaat met Maria! En Jenny schiet ook al op.
Setteli: Mooie merrie hoor! Grappig gefokt. Hoe groot is ze?
Jessicazz: Fijn dat je weer uit quarantaine bent. En je merrie is veilig, wat fijn!

baudyh: Succes met je Maiden merrie! Fijn dat je de camera erop hebt staan.
mirjamalvaro: Ik heb ook al een heel uitgedund lijstje betreft hengsten. Je kunt maar vooruit denken, toch?

Janinevv: Fijn dat Toet weer thuis is!
Ellinora: Wat een tonnetje is Pepper zeg!

jennyk: Wat een bescheiden buikje voor bijna 300 dagen. Is ze maiden? Kan ineens hard gaan.

Cioccolato: Lekker boos, je Maiden

Melissa1996: Ik ben helemaal niet thuis in de pony hengsten, dus dat laat ik aan de rest over.

Dark7: Lekker toch, dat je merrie nog zoveel energie heeft!
Yvk: Nog een moody merrie

Tinniie: Bijna baby tijd. Succes! Ook leuk om dat tabelletje te zien met de kleuren kansen.
Hier wat minder fijn nieuws. Deja is al uier aan het ontwikkelen, en ze zit op 280 dagen