[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:05

Bij deze stap ik dan uit het 2017 topic. Veel zal ik zien in het 2018 topic.

Heel erg bedankt voor alle steun en lieve (prive) berichten. Ze hebben mij erg goed gedaan. Net zoals de taart van icecrystal en de bloemen en de geweldig mooie kaart van dit geweldige topic. Nu is het aan mij om het te verwerken... En dit gaat nog wel lang duren...

Iedereen, heel veel succes met alle aankomende bevallingen. En ik duim echt dat het vanaf nu gewoon goed gaat. Misschien zal ik hier soms nog feliciteren of mee lezen. Maar niet actief reageren

dankje voor alles dames <3
Mijn 3 meest emotionele momenten...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:10

hinte hopelijk is gipsy weer wat rustige geworden

Cynthia82 wat een knappe vos is hij ben erg benieuwd hoe hij onder de veulen vacht vandaan komt
fijn dat Déjà helemaal goed gekeurd is. toch een geruststelling
misschien fi wat olie bij het eten geven om stoelgang iets zachte te maken

Dustinlover beterschap hopelijk schieten je merries ene beetje op dat je bij kan gaan tanken.

Dyonne wat is die 2de foto prachtig,

Arianne gefeliciteerd en gelukkig kon je man de beentjes er bij pakken
en hopelijk is de kleine snel wat sterken

manuela_j spannend

Evelien__ spannend, had ik gisteren ook stekkers er uit getrokken terug geplaats en hij deed het weer,
(zowel van de wifi als de camera)

suffie gefeliciteerd veel klus plezier

BusyMissy mijn duimen draaien dat ze het nog even volhoud, gaat het geven van de medicijnen nu wel goed?

Setteli jullie kunnen nu dus een hoofdstuk afsluiten

Vulina gefeliciteerd. altijd leuk die kleur kansen,

Alexandra__ dat snap ik dat je dan raar kijkt verwacht je ook niet zo snel

Nicole wat een buik zit er onder

Monique1963 wat leuk dat je mee leest en net wat je zelf ook zegt je leert er veel van

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:30

Ik snap het indd heel goed Kabayo, net zoals wij allemaal. Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken en tot het 2018 topic! :j

Evelien vervelend van de camera! Gelukkig doet hij het nu weer :j

Baudyh de moeder van mijn merrie heeft 2 weken lang met de achterbenen compleet onder de melk gelopen.. :o

Nicole je hengst is echt geweldig, nu al zo knap <3

Andere merrie wordt morgen gescand leek vandaag tijdens het schouwen wel hengstig, maar lastig te zien :j

Eigen merrie d'r tieten waren weer gone vanmiddag :')

Jennybaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:52

Neonlight schreef:
Kabayo, heel begrijpelijk. :(:)

Jennybaby schreef:
Bij Jenny druppelt er nog geen melk en er is ook geen druppeltje uit te melken. Maar wel gezwollen uiers.
Kan het te maken hebben met het feit dat het haar eerste veulen is, dat er nog geen druppel melk te zien is, ondanks de gezwollen uiers?

[ [url=m/PFxIJE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet hoeveel dagen Jenny drachtig is, maar dit noem ik nog niet echt gezwollen uiers en bij nagenoeg geen enkele merrie zou je hier een druppel melk uit kunnen halen.
Het kan zijn (let op, kan, hoeft totaal niet en het merendeel heeft gewoon melk al voor de geboorte) dat een maiden niet direct melk aan maakt, heeft Cynthia dus gehad in dit topic, en wij ook (maar veulen was ook erg aan de vroege kant, maar de DA zei dat bij een maiden het wel even kon duren na de bevalling).

We weten niet precies hoelang ze drachtig is omdat ze drachtig bleek te zijn, een paar maanden nadat we haar gekocht hadden. Vorige eigenaar wist van niks. We kochten haar op 19 juni dus..... het kan misschien nog wel een maandje duren, maar haar uiers waren vandaag weer iets minder opgezwollen. Het wisselt nog wel erg.

Jennybaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:53

Kabayo schreef:

Heel erg bedankt voor alle steun en lieve (prive) berichten. Ze hebben mij erg goed gedaan. Net zoals de taart van icecrystal en de bloemen en de geweldig mooie kaart van dit geweldige topic. Nu is het aan mij om het te verwerken... En dit gaat nog wel lang duren...

Iedereen, heel veel succes met alle aankomende bevallingen. En ik duim echt dat het vanaf nu gewoon goed gaat. Misschien zal ik hier soms nog feliciteren of mee lezen. Maar niet actief reageren

[ [url=m/iFqW7i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WxICGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TOpv06.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel veel sterkte....

MaritB

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:56

Begrijpelijk hoor Kabayo.

Bovenstaande uier is niet echt gezwollen in mijn ogen.

Gelukkig dat de cam het weer doet, zeker als er al melk uit loopt! Spannend allemaal.

Gwen heeft geen vorderingen helaas. Ze was heel actief door het weiland aan het wandelen vandaag, staat nu echt te vreten en PH was weer echt hoog.

Uier niet meer dan gisteren.

Afbeelding

Stom! Ik wil het veulen, dan kan eindelijk ontspannen en wachten op mn eigen baby ;)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:19

Oh hintte gelukkig dat het beter gaat, is altijd even spannend zo

Evelien ziet zr veelbelovend uit en gelukkig doet de cam het terug

Nicole knappe famous. Oh en zucht bij lillyfee das minder
Tuurlijk is Melody een blijvertje :D , ze is alles wat ooit wilde, valk, bont en een meisje en ze lijkt grotere maat dan tori te worden dus mooie opvolger van mama want die wordt nu beleerd voor de dochter en voorlopig geen veulens meer.

Gwen ook geen vorderingen, hier Flo ook nog niet, die houdt het nog even op.
Rust erna, denk je :P meest bezorgde periode vind ik :o nadat het veulen er is. Maar dan kan je je wel helemaal concentreren naar je eigen baby. Das ook een hele beleving.

Kabayo is helemaal normaal, doe gewoon waar je jezelf goed bij voelt. Dit zal heel een tijd nodig hebben helaas. Ik zie je wel terug in dbt2018.

DL nog niks met zo een lage waarde pfff merrie's

Wat leuk suffie en setteli, ook best wel spannende tijden voor jullie.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:19

Kabayo, het ga je goed en veel sterkte nog!

Vulina, gefeliciteerd!

Jennybaby: haar uier(zonder s gezien ze er maar 1 heeft ;) ) kan nog vele malen voller dus heb nog even geduld :)
Een redelijke indicatie is het slapper worden van de banden op het kruis en om de staart heen. Haar temperatuur, zolang die constant is kun je nog wel even geduld hebben. Zodra die gaat schommelen, gaat het meer naar het einde toe en zodra er ineens een dikke daling is, komt de bevalling in theorie tussen de 12 en 24 uur later. Bij de temperatuur is het noodzaak om haar basis temp te weten. Wij beginnen eigenlijk al met tempen zodra we het idee hebben dat ze op gaan schieten, zodat we alles netjes in kaart hebben

Al die knappe buikjes en veulentjes, krijg er de kriebels van! Zaar heeft 3 weken terug zijn eerste merrie gedekt en die hebben we gisteren geschouwd. Totaal, niet, hengstig *\o/* Volgend jaar dus toch weer een baby op de laan bij mijn buurtjes. Binnenkort scannen om te zien of alles goed is en dan wachten :)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:39

Dat is spannend, Evelien!! :):)

Succes met klussen, suffie!

Dat staartje van Melody! <3

Wat leuk, Vulina, een palomino hengstje!
De kansen waren bij Fiore wat groter dan 6%, maar vos en palomino hadden beide de minste kans (12,5% tegenover 18,75% kans op zwart/smokey/bruin en valk).

Kabayo, tuurlijk is dat niet erg! Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt! Ik kan heel goed begrijpen dat al die veulentjes erg confronterend zijn om te zien. Ga jij je maar lekker richten op je nieuwe veulentje :)
Ik krijg gewoon wéér kippevel bij je foto's..

linda2008 schreef:
Kabayo, oh ik herken het wel een klein beetje :(:) al is het bij mij nog niet zo heftig geweest als bij jou... Maar zo zag ik bijvoorbeeld vlak na de geboorte en overlijden van Uta een veulenberichtje op facebook voorbij komen; "het was een placenta bevalling maar gelukkig wisten we wat we moesten doen..."
toen dacht ik dus echt even: "ja...?! en ik wist niet wat ik moest doen ofzo??!?!!" -:(- GRRR!!!
Maarja iedereen is ook maar blij als het gezond ter wereld komt... Ikzelf heb Bucks vandaag op 300 dagen, dus uit het topic stappen is geen optie. Maar ik kan me goed voorstellen dat je pas in 2018 weer wilt meepraten :j

Oef! Dat is wel echt even pijnlijk :(:)

Jennybaby, Fiore was ook maiden en heeft ook geen hars gehad, niet gekegeld en nog een vrij hoge Ph, 6,5 3 uur voor de bevalling (maar goed, ook geen echte melk tot 6 a 12 uur na de geboorte :\ )
Neonlight schreef:
Jennybaby schreef:
Bij Jenny druppelt er nog geen melk en er is ook geen druppeltje uit te melken. Maar wel gezwollen uiers.
Kan het te maken hebben met het feit dat het haar eerste veulen is, dat er nog geen druppel melk te zien is, ondanks de gezwollen uiers?

[ [url=m/PFxIJE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet hoeveel dagen Jenny drachtig is, maar dit noem ik nog niet echt gezwollen uiers en bij nagenoeg geen enkele merrie zou je hier een druppel melk uit kunnen halen.
Het kan zijn (let op, kan, hoeft totaal niet en het merendeel heeft gewoon melk al voor de geboorte) dat een maiden niet direct melk aan maakt, heeft Cynthia dus gehad in dit topic, en wij ook (maar veulen was ook erg aan de vroege kant, maar de DA zei dat bij een maiden het wel even kon duren na de bevalling).

Dit dus :D

Spannend! Schouwen bij Hinte!! :):)

Polleman, olie is ook wel een goed idee!

Stomme Gwen! _-:( O nee, knappe Gwen! <3

Woogy schreef:
haar uier(zonder s gezien ze er maar 1 heeft ;) )

Ik weet dat ik een zeikerd ben, maar ik vind het dus zo erg als mensen uierS zeggen :+

Ik baal er van dat Marvel terug is naar Wales, want ik zou deze combi héél graag nog eens over willen doen (voor een palomino merrie :o ) Ik weet dat ze nog wat diepvries hebben, maar of dat er volgend jaar ook nog is...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:02

Kabayo, lekker focus op 2018 kan ik goed begrijpen.

Cynthia, blijft ze dit jaar leeg? Hier krijg ik alweer kriebels voor nog een veulen, haha.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:17

Mijn merrie liet me vandaag even goed schrikken. Net toen we met de veearts de scan ronde maakten, er iemand een 2 jarige hengst kwam ophalen, en mijn kindertjes vervelend begonnen te doen, liet mijn Jazz merrie zich vallen in de stal. Trillen, persen... Staan en op de andere zij weer gaan liggen. Uiteindelijk ging ze ineens staan en bleek het maar een grapje :+ ze is nu 325 dagen, dus ze mag, maar het kwam nu wel even heel slecht uit :')

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:23

Haha Vulina, wat maf!

Haha Cynthia, Gwen wacht op het veulen van stalgenootje denk ik.

Flo dus ook geen vorderingen. Ik hoopte eigenlijk dat als het veulen er eenmaal is ik me minder zorgen hoef te maken. Nu zo stressen met werkt de cam, heeft ze tekenen of niet. Wat als... etc. van het weekend mijn auto stuk ik gelijk nog meer stress dadelijk gebeurt het, is vriendlief niet thuis en kan ik niet van huis weg. pff :P

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:24

Kabayo schreef:

[ [url=m/iFqW7i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WxICGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TOpv06.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik begrijp je keuze volledig! Dan kom ik je waarschijnlijk binnenkort weer tegen in het DBT 2018 ;) . En de berichten die ik je stuurde zijn met alle liefde en plezier gestuurd hoor! :j Binnen een tijdje kan jij vast en zeker ook genieten van een prachtveulentje!! Ik wil je nog heeeeeel veel sterkte wensen met het verwerken van je verdriet! :(:) En je foto's zijn zo, ja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen... In ieder geval, je kan de emoties gewoon voelen. Mooie foto's ondanks hrt vreselijke dat er achter zit als je begrijpt wat ik bedoel :o .

Tot binnenkort zou ik zeggen :) .

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:36

Oke net een hele bijleespost gemaakt, is het weg :+

Cynthia....Fijn dat met Déja alles goed is.

Dustinlover....Ik hoop dat je veulentjes er snel zijn en je zelf weer goed bij kan slapen.

Arianne...Wat fijn dat je man zo goed kon handelen, hoe is het nu met mama en kind?

Manuela....Spannend!

Evelien...Fijn dat de camera het nu toch weer doet, succes!

Suffie....Gefeliciteerd, succes met klussen.

Vulina....Ondanks dat het niet van jezelf is toch gefeliciteerd!

Kabayo....Logisch, doe waar jij je goed bij voel. Waarschijnlijk tot in DBT 2018.

Nicole....Famous word gaaf! Merrie ziet er ook goed uit!

Vulina....Dat is even schrikken! Gelukkig loos alarm op dat moment hihi

Jennybaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 20:56

Okee dank allemaal die reactie gaven op de foto van de uier van mijn pony. (Ik ben niet zo ervaren op dit forum dat ik alle namen nog weet, haha).

Okee dan weet ik dus dat (ondanks dat ik heel veel verschil voel in gezwollenheid van haar uier, dat dit dus blijkbaar nog lang niet vol en gezwollen genoeg is.
Het is onze eerste keer dat we een drachtige merrie hebben, dus we hebben echt geen idee.
Wat betreft haar banden; die lijken al een maand veeeeel slapper!!! Maar dat kan blijkbaar nog slapper en zachter. Ook dat houden we nu goed in de gaten. :-)

Jennybaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:03

Woogy schreef:
haar uier(zonder s gezien ze er maar 1 heeft ;) )

Ik weet dat ik een zeikerd ben, maar ik vind het dus zo erg als mensen uierS zeggen :+

Oh oeps....
Sorry....... _/-\o_

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:07

Dankjullie allemaal. Jullie zijn grote schatten <3

Doet mij weer goed om de lieve steunende berichtjes te lezen.

Lady haar bijrijder maakt ook een hele mooie tekening van Lady en Vayana over hoe het hád moeten zijn. En steeds als ik die zie rollen de tranen weer. Hoe oneerlijk... Hier een sneak preview Afbeelding
Doeg dames :(:)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:29

Zo weer bijgelezen, maar sorry lieve mensjes in ben een zeef momenteel dus ga men best doen :P

Cynt wat een prachtige foto weer en fijn dat hij gezond verklaard is! Kun je geen rietjes reserveren?

Suffie fijn de sleutel!

Stond een merrie met erg vol uier en geloof flinke melk of hars eraan. Die gaat vanavond wel komen..

Melktesten.. Tja Amber test tussen de 6.0 en 5.5 sinds zaterdag avond en ik heb nog steeds niets en dat op 361 voor een mini...

Kabayo heel begrijpelijk hoor. Ik ga als ik straks tijd heb ook even 2018 vast even doorlezen en aanmelden. Momenteel worden er hier 3 merries gedekt daarvoor(begint te denken.. Als die dus alle 3 pakken dan zit ik volgend jaar weer met slaap gebrek :P )

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:34

Wow Kabayo, die tekening is echt waanzinnig <3

Jennybaby: Mijn merrie had iets van formaat opgeblazen ballon :D tegenover speentjes die leeg zijn, lijkt dit al heel wat, maar het uier zelf kan nog veel voller, mooi bol.

Cynthia: ik heb hetzelfde! zie dan altijd voor me dat ze diverse uiers onder de buik hebben hangen :D

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:36

MaritB schreef:
Haha Vulina, wat maf!

Haha Cynthia, Gwen wacht op het veulen van stalgenootje denk ik.

Flo dus ook geen vorderingen. Ik hoopte eigenlijk dat als het veulen er eenmaal is ik me minder zorgen hoef te maken. Nu zo stressen met werkt de cam, heeft ze tekenen of niet. Wat als... etc. van het weekend mijn auto stuk ik gelijk nog meer stress dadelijk gebeurt het, is vriendlief niet thuis en kan ik niet van huis weg. pff :P

Voor mij helaas niet :') , na de geboorte, het drinken, het mesten, het plassen, de eerste keer buiten, de eerste keer in de groep (kost me altijd paar jaar van mijn leven), de eerste week is sowieso spannend of er nog iets misgaat, dan werd ze gebeten dus goed ontsmet want tetanus loert altijd om de hoek, dan had ze sneetje in de lip, da naar laten kijken maar niks aan te doen, zal altijd een litteken blijven.
EN ze is nog geen twee weken oud := de eerste keer hoefsmid moet nog komen, halster aanleren, meelopen aan het touw, trailer enz eer ze echt groot zijn en alles zonder zorgen doen wat ik wil dat ze doen pffff, waarom ik het blijf doen, god mag het weten maar gezond is het alleszins niet :+ _O-
Maar sommige gaan daar wel makkelijker over denk ik dus vooral genieten moet je doen en uitkijken naar je eigen baby en zeker niet op mij afgaan, ik maak me altijd zo snel zorgen :o

Mooie tekening Kabayo, het leven is gewoon hard, echt hard, jammergenoeg is het steeds vallen en weer opstaan.

Carmuh hoe gaat het met jou eigenlijk en je verlies, je merrie al terug aan het dekken?

Dit jaar slaat toch echt de top van tegenslagen, nog nooit zoveel geweend in een dbt

Vulina Ohjee das eigenaardig, staat je tikker ook even stil

Zou je dan nog dekken met Marvin? Gezien je palo kansen wel vrij beperkt zitten, nou ja dat zegt ook niks, Flo gaf me ook een palo met maar 6 procent kans allez 12 met dunalino. En Elsa geeft al twee keer een valk terwijl dit ook de minste kans had gezien ze geen agouti draagt.

Linda toch :(:)

DL nog niks?

Evelien ook niet?

Nog meer merrie's die op knappe staan?

Hier wil er wel eentje uit, alleen mams is er nog niet mee akkoord :wow:
https://m.youtube.com/watch?v=wNu9YmOcX74

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:52

Bedankt voor de felicitaties en beterschapswensen :j Het kleine ding heeft heel wat zenuwen gekost, maar lijkt er redelijk bovenop. Net wat een aantal van jullie zeggen: zo blij dat mijn man het weer voor elkaar heeft gekregen. Scheelt wachttijd voor de DA die je goed kunt gebruiken in zo'n situatie. Je kunt zien dat ze wat bekneld heeft gezeten door de wat dikke oogleden enz., maar inmiddels staat ze vooral en heeft ze de tiet goed gevonden :D Giddy is een fantastische moeder; wat een schatje! Topper. Maar wat een gestress... Ik zat er vanochtend echt even helemaal doorheen. En nogmaals, ik voel me eigenlijk rot dat te zeggen terwijl er hier mensen veulens en zelfs merries kwijt geraakt zijn. Dat is natuurlijk nog 100x erger. Maar drie van de vier veulens met problemen hakte er ook even in. Daarbij gisteren gehoord dat mijn beste vriendin haar gevecht tegen die rotziekte niet gaat overleven en tja, dan kan je even niet veel meer hebben -O-
Fotsy, normaal gesproken is dit een blijvertje. Wel van de gehuurde hengst hier (de zwarte is van een hengst die elders staat), maar dit lijkt een knap dinkie. Wel heeeel klein trouwens :') En wat groeit die van jou toch leuk uit <3
Pretty, ja ik hou me dit keer aan de afspraak, haha. Nu jij nog!! Go go go!
DL, hoe gaat het inmiddels met jou? De dag een beetje doorgekomen? :(:)
Manuela, dat ziet er ook voortvarend uit. spannend. En bij Evelien ook. Leuk leuk.
Cynthia, goed nieuws zeg!
Marit, niet fijn allemaal.
Suffie, leuke periode met dat geklus. Vermoeiend, maar zo leuk het echt je eigen huis te zien worden.
Baudy, had van jou ook wel op leuk nieuws gehoopt. Vannacht dan maar...
Kabayo, snap heel goed dat je er even geen zin in hebt allemaal. Je leeft allemaal met elkaar mee, maar op zulke momenten word je er wel extra mee geconfronteerd. Hopelijk zie je het iets later in het seizoen weer zitten om toch nog wat mee te praten. Je foto's geven me een brok in de keel. STerkte met alles.
Zo Monique, jij hebt wel wat leesvoer gehad :P
Oooh Vulina, wat een krengetje! Ze lachte er nog net niet bij zeker? 8-)

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:07

Dank je wel meiden! Ik ben net thuis, vanmiddag/vanavond in mijn eentje verder gerommeld, want mijn man moest werken (melken bij andere boer). De woonkamer en keuken zijn behangvrij, daar gaat morgen nieuw behang op. De slaapkamer van mijn dochter is geverfd, morgen nog een 2e keer.
Dekenrekken in elkaar gezet voor de zadelkamer, wasmachineverhoger in elkaar gezet en tussendoor nog een pizza naar binnen gewerkt.
Morgen weer een nieuwe dag :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:33

Hier nog geen veulen, hoop vannacht.
Maar de eerste is wel weer drachtig gescand.
We hebben weer een datum 15 maart 2018.
Mr Brown is met zijn moeder bij de hengstenboer.
Proberen om een volle zus te creëren voor 2018.

hinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:35

Evelien__, Gelukkig dat de camera het weer doet, scheelt een boel stress!

MaritB, Jammer dat Gwen het op haar gemakje doet.
Hoe veel weken moet je zelf nog?

Woogy, Leuk weer een baby bij de buren

Vulina, Heel fijn dat soort grapjes, je had mij kunnen op vegen denk ik :o

Kabayo, Prachtige tekening!

Fotsy , Arme Flo, dat was een beste beuk :oo

Arianne, Het heeft jullie allemaal niet mee gezeten, maar gelukkig wel alles met een goede afloop!
Wat een triest bericht van je vriendin, sterkte!

1 voordeel van de stress gisteren is dat alles nu bijna in orde is.
Geboortemelder start klaar gemaakt (nog een heel gedoe) en alle spulletjes die je eventueel maar nodig zou kunnen staan klaar.
Tot aan 2 balen stro aan toe :D

Succes aan de wakers vannacht!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:56

Nog 4,5 week (32 dagen) tot de uitgerekende datum voor mij.

Nog 12 dagen voor Gwen.
Laatst bijgewerkt door MaritB op 01-05-17 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt