Heel erg bedankt voor alle steun en lieve (prive) berichten. Ze hebben mij erg goed gedaan. Net zoals de taart van icecrystal en de bloemen en de geweldig mooie kaart van dit geweldige topic. Nu is het aan mij om het te verwerken... En dit gaat nog wel lang duren...
Iedereen, heel veel succes met alle aankomende bevallingen. En ik duim echt dat het vanaf nu gewoon goed gaat. Misschien zal ik hier soms nog feliciteren of mee lezen. Maar niet actief reageren
dankje voor alles dames
Mijn 3 meest emotionele momenten...

, ze is alles wat ooit wilde, valk, bont en een meisje en ze lijkt grotere maat dan tori te worden dus mooie opvolger van mama want die wordt nu beleerd voor de dochter en voorlopig geen veulens meer.
meest bezorgde periode vind ik 
Volgend jaar dus toch weer een baby op de laan bij mijn buurtjes. Binnenkort scannen om te zien of alles goed is en dan wachten
GRRR!!!
)
O nee, knappe Gwen! 

de eerste keer hoefsmid moet nog komen, halster aanleren, meelopen aan het touw, trailer enz eer ze echt groot zijn en alles zonder zorgen doen wat ik wil dat ze doen pffff, waarom ik het blijf doen, god mag het weten maar gezond is het alleszins niet