Welkom stal_HD! Chakira is leuk!
Oh dat is super nieuws Kiki! We zullen gewoon nog wat voortduimen dat het echt over is nu.
Oei Luna ook al een virusje aan het rondgaan bij jou?
DL vervelend hoor,en als de hengst er gewoon bijstaat zie je het ook niet altijd natuurlijk.
Doorgaans is de laatste datum dat je ze gedekt hebt zien worden echt wel de datum die je moet aanhouden maarja..
Knolselder leuke merrie lijkt Charlie en inderdaad nog niet zo dik! Hoever is ze?
Ik heb deze week alle staarten ook al eens ingekort voor als ze weer in de modder moeten lopen straks.
En ik zag dat ik dringend ook eens met zo een bus en borstel moet passeren langs elk..
Welkom terug Cynthia!
Melktesten gebruik ik ook al 2 jaar en ik vind het toch een fijne aanwijzing. De meeste merries gaan echt wel vlot en testen gemakkelijk om 19u bijvoorbeeld nog 7.0 maar moest je dan vaker testen dan zie je die zo naar beneden gaan. Als ik die daling zie gebeuren schiet het meestal heel hard op!
Het is dus maar goed als je er echt met je neus bovenop blijft. Ik vind het wel fijn werken.
Fotsy neen Pretty vind het écht niet erg.
Ze was nochtans redelijk fanatiek onder het zadel. Maar zo zie je maar. Ik denk dat elk paard zich wel kan vinden na een poos in een leven op de weide hoor!
Het wordt nu echt wel eens tijd dat Lily naar huis kan.