Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik zag dat ik dringend ook eens met zo een bus en borstel moet passeren langs elk..
Ze was nochtans redelijk fanatiek onder het zadel. Maar zo zie je maar. Ik denk dat elk paard zich wel kan vinden na een poos in een leven op de weide hoor!

Maar je ziet zo wel die overgang tussen buik en rib zo zeg maar. Ik kan niet zeggen wat ik bedoel.

(en op de achtergrond Vera,meteen nog één van de dikke buikjes hier)
, ohja paarden blijven zelfs soms staan als manlief eens over gras klepelt. Die wil soms dat de weide er net als zijn gazon uitziet
Maar het is zo leuk dat uitwendig scannen!
.
Viel me alleen steeds op.
Of misschien toch eens zo'n brace proberen om m'n knieschijf te stabiliseren, maarja...
Maar dacht wel even; 'das een grote mini!' 

Begint er nu mooi schot in te komen!
Tja hier sowieso geen man of kind, dus komt het sowieso op mij aan. Gisteren me ook met wat moeite naar de winkel gesleept, uiteraard heb je juist dan niets in huis en is het toiletpapier op als je elke 3 minuten je neus moet snuiten. Alles valt dan ook zo zwaar, alleen al dat je je mes om de kip te snijden nog moet afwassen voor je kunt beginnen met koken enzo. Zwaar, zwaar leven
Gelukkig heb ik nu nog twee bakken pasta in de koelkast staan van gisteren, want voel me vandaag nog minder.
Heb dan grote pony's, maar ook twee bruintjes.

) hebben natuurlijk ook meer spekjes dan de meeste grote paarden waardoor je het al moeilijker ziet. Aan Lisa merk ik dat meteen wanneer ze drachtig is,die krijgt echt een ballonbuik maar staat voor de rest niet echt te dik.

) dus voorzichtig positief, zes dagen in verband, twee keer per dag AB en dan moet DA langskomen ter controle, dus zal nog goed opvolgen worden en hopen op een voorspoedig herstel
al geven ze morgen 22 graden en zon
duimen dat ze echt naar huis mag nu! Ik zou het precies nog niet riskeren naast Flo,eens reactie afwachten.