Hier geef ik vanaf maand 9 een halve kilo pavo merrie brok bij, 1 kilo gerstemix, halve schep maisvlokken en halve pavo summerfit koek.
Set: Mooie staarten haha!
Gisteren Fab haar staart gewassen en ook Empty haar halsje uitgeschoren en lekker gewassen(was hard nodig). Ze heeft gewoon kale plekken van het jeuken.(gelukkig geen luis). Ik hoop dat ze eenhoorn door vererft
Ja ben ieder jaar weer blij als ik dat koppie zie.. Moet Bo eigenlijk ook nog, maar ik durf niet want ik weet al dat ik spijt van ga krijgen zodra ik het apparaat aan zet
Haha, een eenhoorntje Wel een knappe!!! Wat een aparte kleur en uitstraling!
Mijn merrie zit aan 258 dagen... Ze moet dus nog wel even,maar ze heeft echt een dikke buik. Zie ook geen enkele ander paard zo'n dikke buik hebbe..tenzij bij het einde van hun dracht :/
Annikab
Geplaatst: 10-03-14 11:02
Leuke foto van Yazahra!
Lastig, de afweging om thuis te houden of weg te brengen. Ik heb ook even getwijfeld, maar wil haar toch graag thuis laten bevallen. Anders moet je weer verhuizen met veulen aan de voet etc.
Knappe drachtige haf!
Aardig uiertje al, Leonoor!
Ponyparadijs, wat blijft jouw merrie toch slank! Twijfel je niet af en toe of er wel wat in zit?
Zo blij met allemaal zwarte staarten hier, ik was bijna nooit!
Ik voer nu een kleine schep merriemuesli per dag. Als ik mijn merrie zoals op de verpakking staat zou voeren, zou ze uit elkaar ploffen denk ik!
Mooie Set met haar drachtige buikje!
Leuke dikke buikjes allemaal, het gaat echt opschieten nu voor een aantal!
Ely is de 'magische' grens van 320 dagen gepasseerd.
Annikab geen twijfels hoor. Absoluut niet. Ze is echt drachtig. In haar doen en laten is ze anders maar zeker ook in haar vorm. In mijn verjaardagstopic heb ik een vergelijking geplaatst. Daar zie je echt verschil
Foss
Geplaatst: 10-03-14 12:29
Klopt Misty is een mini ben zo blij met deze datum krijg er weer een beetje hoop na vorig jaar toen is het met 298 dagen mis gegaan.
Ely de grens van 320 bereikt, toppie! lekkere buik ook
hier yuna vandaag:
ze heeft het lekker warm met die dikke vacht en staat ook wat snel te ademen. heb lekker dr beentje afgespoten en dr staart even uitgespoeld, en dr tietjes waren aan het zweten dus die heb ik ook een kleine douche gegeven
nope, ik heb echt geen idee! als ze van de eerste dekking die gezien is drachtig is zit ze nu op dag 307 en als ze in de week van 20 juli is gedekt zit ze rond de 238 ongeveer. ik houd gewoon de uiers, staart, banden en buik goed in de gaten.. meer kan ik niet doen he.
Ylvy
Geplaatst: 10-03-14 16:24
FOUTJE
Laatst bijgewerkt door Ylvy op 10-03-14 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Set_Elkol
Geplaatst: 10-03-14 16:27
Never mind
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 10-03-14 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Alles in mij zegt dat Pony gaat zorgen voor een maart veulentje...Uier is al een het verschonen en de rotzooi komt uit de 'gaatjes'. Staart wordt echt mega slap en de spieren naast en boven de staart zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...elke dag checken checken en checken
nou anders wij wel Katja, zeker met het laatste Mythosje wat we hebben gezien, jemig wat is die knap. Sowieso wil ik echt wel weer graag zo'n wollige hops op stal hebben waar de wijffies achteraan moeten sjouwen. Denk dat Pony heeft gehoord dat het toch nog weer koud wordt...vorig jaar koos ze ook de koudste nacht van maart om Arie het interne huis uit te schoppen